Weten jullie wat leuk is voor kleintjes van 1,5? We hebben al little people.. dat vindt ze wel leuk, maar voor de rest begint t speelgoed wat te vervelen heb ik t idee..
Ik lees mee. Hier zijn we volgens mij ook toe aan wat nieuws. Hier wel een succes; fisherprice spaarvarken met speelmuntjes, springkoe, loopfietsje, boekjes en little people. Ik wil denk ik eens wat puzzeltjes halen en wat knutselmaterialen, eens proberen wat ze daar van vindt.
Houten puzzels is hier momenteel een groot succes! Duplo vindt ze ook leuk. Tjoek tjoek leertrein is ook leuk. Loopauto zit ze meestal dagelijks op. Voor buiten heeft ze een looptrekker, zandbak, oude driewieler en zandbak. Maar hier binnenkort ook weer eens wat nieuws aanschaffen. Dat spaarvarken is hier vast ook wel een succes. Ze haalt hier m'n portomonnee leeg en wijst vervolgens naar haar spaarpot waar ze dan alles in wil stoppen Hier koop ik meestal 1x per paar maanden even wat nieuw spul en tussendoor zet ik wel eens wat weg. Kan ik volgende maand even wat dingen kopen en dan met sinterklaas weer. In februari is ze jarig dus dan krijgt ze vast ook weer 't een en ander.
Hier al een grote broer in huis dus er is een hoop speelgoed voorhanden. Nummer 1 is de plasmacar. Zoonlief (14mnd) kan nog niet los lopen maar racet wel de kamer door op dit ding. nummer 2 op de lijst is de mini piano. Sowieso is muziek en alles wat geluid maakt leuk. We hebben ook een muziekset met bellen, trommels, sambaballen etc. groot succes!
Boekjes, boekjes, boekjes, boekjes, oh, en boekjes alhoewel het nu gelukkig ietsje minder begint te worden want ik word echt gek van elke dag 10 keer dezelfde boekjes voorlezen (er ligt een hele stapel maar ze pakt natuurlijk altijd dezelfde ). Ze heeft voornamelijk kartonnen boekjes voor het grijpen liggen, de 'mooie' boeken zijn alleen voor het voorlezen. Oh en zo'n elektrisch voorleesboek van FisherPrice (weet de precieze naam even niet, ze hebben ze ook weleens bij de Kruidvat) is hier echt al tijden een enorm succes. Verder heeft ze een blokkenkar en die is leuk om om te gooien en dan de blokjes weer terug in de kar te doen, of een toren te bouwen (met hulp dan). Ook de pratende theepot van FisherPrice is hier populair. Wat me nog leuk lijkt te kopen is in ieder geval de kassa van FisherPrice, heb ik vroeger zelf heel veel mee gespeeld.
hier is het duplo, autos, ballen en boekjes beginnen te komen. Maar het leukste is zn spaarpot kan hij uren zoet mee zijn.
Duplo begint nu leuk te worden en alles wat muziek maakt, sambaballen etc. Ook tekenen vind hij erg leuk en stickers plakken e.d. de vormenstoof is ook nog steeds leuk en puzzels..
Keukentje vind hij nu helemaal geweldig. Hij zit echt in zo'n fase dat hij hetzelfde wil doen als mij. Ook kleuren vind hij leuk.
hier is het keukentje ook helemaal in Ze vind het geweldig maar ook een tafeltje waar een kleurboek met kleurtjes staan of een puzzeltje vind ze nu helemaal leuk, Boekje lezen in haar eigen leesstoel is ook iets wat ze leuk vind Ik heb heeeeel veel speelgoed nu in bakken gedaan en weg geborgen, En wissel veel af nu. Binnenkort ff bij Ikea weer wat dingen halen. Ik zou dus gewoon een paar dingen neer zetten en dat omwisselen