14 maanden, is dit een sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sharon20, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    `hoi allen,

bij mijn zoontje (die nu 14 maanden is) heb ik alleen rond de 8 maanden een klein sprongetje opgemerkt. dit uitte zich vooral snachts. niet willen slapen, vaak wakker worden,... overdag was er niets aan de hand.

nu heeft hij sinds 1 week hetzelfde. huilend wakker worden snachts terwijl hij normaal klokje rond slaapt!! hij is dan echt niet meer in slaap te krijgen. we halen hem NIET uit bed! omdat hij dit snel genoeg weet... we hebben hem er is 1x uitgehaald en dan gaat hij liggen spelen...

we geven hem wat drinken en zeggen dat het slaaptijd is... maar neej hoor, dikke tranen tot hoestens toe huilen!

is dit een sprong of zou hij last hebben van zijn tanden? voor de rest merken wij weer niets aan hem.... hij is nu 14 maanden en heeft nog maar 4 tanden, 2 onder, 2 boven... vandaar dat ik mss dacht: tandjes?? wat denken jullie?

Groetjes,
    een vermoeide sharon!

2. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    14 maanden kan inderdaat een sprong zijn.
    en het kan ook tandjes zijn.
    probeer eens goed in zijn mondtje te kijken of je wat dikke bultjes ziet zo ja dan zijn het tanden.
    ik bebruik hier voor druppeltjes van vsm die is op natuurlijke basis en help bij mijn zoon geweldig!!

soms heeft mijn zoon ook van die avonden (nachten) en dan haal ik hem er wel eens uit niet altijd en knuffel een half uurtje met hem en leg ik hem weer terug.
    als hij het dat op een brullen zet dan zeg ik weltusten en ga de kamer uit en na 10 min ga ik weer eens kijken als hij dan nog huilt.
    soms wil een nacht lampje ook wel eens helpen.

het is echt gewoon dingen uit proberen om te zien wat werkt bij de kleine van jou.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou eerder denken aan tandjes dan... al eens goed gevoeld aan z'n kaakjes? Hier was het namelijk weer bar en boos met de kiezen en nog 1 ondertandje (ze had er al 7, nu heeft ze 8 tanden en 3 kiezen, kies 4 nog aan het doorbreken).

Deel Deze Pagina