Heb al veel gelezen, maar vond niet echt het antwoord. Mijn zoontje is nu 9,5 maand. Hij kan al zeker een maand goed langs de bank, kastjes etc. lopen. Kruipen/tijgeren doet ie als een speer. Zitten kan ie wel (voornamelijk op zn knieen), maar hij vind lopen of kruipen leuker. Ik ben nu op zoek naar speelgoed dat hem uitdaagt in zijn leerproces. Ik zie dat hij merkt dat als je het een doet, het ander gebeurt. (op knop drukken, is balletje draaien). Hebben jullie tips voor leuk, uitdagend speelgoed voor deze leeftijd. Is een loopkar (niet zo een waar hij op moet zitten) al geschikt en zo ja welke? Ben benieuwd, hoor graag jullie tips!
wij hadden zo'n loopkar van v'tech, kon ie achter lopen en als je hem tegen een muur ofzo aanzet kan ie aan de voorkant nog spelen. hier groot succes geweest! en evt klein tafeltje waar je kleine aan kan staan/spelen? wij hebben ook de grote vracht auto met een gele en rode auto erin. of een loop auto... je hebt ook van die speel tafeltjes waar ze rond aan kunnen stappen. ik heb evt de loopkar nog te koop maar zie dat je niet echt uit de buurt van noord brabant komt... je mag em hebben voor een klein prijsje, pb me ma ff dan.
We hebben een loopwagen, ook van V-tech en autootjes (eerst simpele van Ikea, daar speelde hij leuk mee en toen de Toet Toet-serie). Ook heb ik zo wat dingetjes van V-tech en zo'n vormending. Vind zoonlief allemaal errug leuk!
Wij hebben een ballenbrug van vtech en die vindt ons ukkie erg leuk. Als je bepaalde dingen raakt maakt het muziek. De ballen rollen eruit. Ze gaat achter de ballen aan. Staat aan dat ding te dansen en schuift dat ding vaak vooruit zodat ze er mee kan lopen. Super leuk ding!