Mijn dochter heeft het vanochtend gepresteerd om op een vlakke ondergrond op haar zij te draaien. Nu is ze vanaf dag 1 al heel bewegelijk...maar had dit nooit verwacht natuurlijk ...denk niet dat het toeval is, want het is al een paar x bijna gebeurd (dacht toen wel dat het toeval was). Nu is er een klein probleempje. Mn dochter huilt heel erg veel en dit is gelukkig minder geworden door het inbakeren. Moet ik hier nu mee stoppen? Zie er erg tegenop namelijk, de rust was net weer een beetje terug hier in huis
Tja, je moet inderdaad wel uitkijken met draaien inderdaad. Ik zou het even vragen op het consultatiebureau. Ik denk dat als je haar inbakert en strak instopt in bed, dat ze dan niet zal omdraaien, maar ik zou er even een telefoontje aan wagen.
Tja het zou wel heel erg vroeg zijn als ze nu al door zou kunnen draaien tot op haar buik. Ik zou haar ook met een lakentje goed strak instoppen. Maar als je het idee hebt dat ze ook op haar buik kan draaien, moet je echt stoppen met inbakeren. Het is echt levensgevaarlijk als ze ingebakerd op haar buik komt te liggen.
Toch maar even gebeld voor de zekerheid...vrouw aan de tel. geloofde me niet volgens mij (wat ik ook wel weer snap, mevrouw is wel heeel vroeg hiermee). Word vandaag of morgen terug gebeld door mn eigen cb.
Mijn zoontje deed dat ook me 5 wk en met 11 weken rolde hij van rug naar buik en buik naar rug. Geloofde ook niemand, maar inbakeren mag dan echt niet meer.
je hebt ook iets van een matrozenbedje... kijk eens op www.inbakeren.nl .. volgens mij staat het daar op
onze kleine acrobaat deed dit ook alleen niet zovroeg als jou knapperd raar maar waar deed hij dit niet als hij ingebakerd was en ik bleef altijd in de buurt, hij heeft het gisteravond voor het eerst gedaan en toen meteen mee gestopt (waren toch aan het afbouwen). ik zou eens kijken of ze het doet als ze slaapt en ingebakerd ligt. een strak laken eromheen kan misschien wonderen doen en vanaf nu langzaam afbakeren. succes, spannend hoor!
Ik zou direct stoppen met inbakeren. Liever dat ze veel huilt dan dat ze opeens doorrolt op haar buik en dat je haar 's morgens dan zo vindt..... Er bestaat trouwens wel een babysleep, door de babysleep slaapt je kindje op de zij en kan het niet doorrollen. Ik zou dat waarschijnlijk gaan gebruiken, doorrollen naar de buik kan ook gevaarlijk zijn als ze niet ingebakerd zijn, ze is nog wel heel klein.