Oh ja, ik lees net het stukje van Salapio en Eva vindt poetsen ook heel leuk! Scheelt mij weer werk . En inderdaad opstapjes enzo, de deur uit, weer naar binnen enzovoorts, kan ze wel een kwartier mee bezig zijn! Zandbak is vooral leuk om telkens in en uit te klimmen en het zand op haar hoofd te gooien . Een bak met water met kleine bakjes klinkt ook wel erg leuk trouwens... maar Eva is meestal zo lomp dat ze de bak met water meteen omkiept. Maar dat gaan we gewoon eens proberen. En schoenen/sokken proberen aan te trekken vindt ze ook super, laatst op een verjaardag probeerde ze een poppenmuiltje aan te trekken . Maar ze zit hier dus vaak in de gang haar en onze schoenen 'aan' te doen. Wat betreft little people, ik vraag me zo af of Eva er het geduld voor heeft.... ze is niet zo van het geconcentreerd bezig zijn, zeker de laatste tijd niet. Maar met de geluidjes erbij vindt ze het misschien wel leuk... ik ga even kijken op marktplaats .
water in een gietertje is hier ook populair. En water in zo'n 0,5 ltr flesje, dat gaat ze ook drinken. En hier ook een poetsmiep! Gisteren (was ik plantjes aan het planten) was ze heel druk met potgrond in de tuin leggen. Eigenlijk doet ze gewoon wat ik doe, en als ik even ga zitten gaat zij met haar eigen speelgoed in de weer.
We zijn net verhuisd en onze tuin is een berg zand haha! Maar die gaat binnekort aangepakt worden dus dan kan er ook met zand en water gespeeld worden. Schoenen is hier ook een favoriet, hij is dol op z'n sokken en schoenen en idd hij trekt ook regelmatig die van ons aan! Heb gister een "ketting van een veter en blokjes waar een gaatje in zit gemaakt. (die blokjes horen ergens bij maar vind ik te klein: hij kan ze zo doorslikken) En nu kruipt hij de hele ochtend met die ketting om z'n nek rond. Op dit moment is hij de keukenkastjes aan het leeg halen... Poetsen doet hij niet, alleen z'n eigen gezicht. Maar ja tis een jongen he Dat zit er nu al in