schrok me een ongeluk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door henkie24, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

omg! ben me net rot verschrokken!!! marinte had net even een huil uurtje en ik was het badje aan het vullen en ze lag even in haar bedje. op een gegeven moment is zo aan het krijsen en hoor ik ze hoesten en proesten en half stikken dus ik vlieg met een rotgang naar haar toe pak ze op uit bed en blaas heel hard in haar gezicht, en hou ze met haar hoofd naar beneden en klop op haar rug om het slijm, uit haar keel te krijgen. het werkte gelukkig want ze was daarna stil(ler) maar mijn god wat schrok ik!!! had ik nog nooit meegemaakt! :confused: sta nog te shaken!!!
    maar wat ik me nu eigenlijk afvroeg is of ik het wel goed heb gedaan zo. of wat kan ik anders doen op zon momnet? al hoop ik het eigenlijk niet meer mee te maken! poeh!

2. henkie24

oh! en nou ligt het driftkikkertje overigens heerlijk te ronken! MUTS!

3. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Je hebt het goed gedaan hoor!
    Er zat misschien nog een boertje dwars, dat heeft mijn meisje soms ook.
    De eerste keer schrok ik me ook een hoedje!

Ik probeer de tekentjes die ze vantevoren gaf dan te onthouden voor een eventuele volgende keer.
    Maar ze geeft die tekens niet altijd.

Het blijft passen en meten.

4. henkie24

ja kan best hoor van dat boertje want het was van dat slijm vermengt met melk zeg maar en ze stuiterde eigenlijk heel de middag al dus oververmoeid :(

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Heb je alleen haar hoofdje naar voren gehouden of heb je haar helemaal op de kop gehouden? Want dat laatste zou ik niet meer doen, dat kan gevaarlijk zijn.

6. henkie24

nee schuin met haar hoofdje naar beneden. haar buikje op mijn arm zeg maar

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Schuin naar voren houden en licht kloppen tussen de schouderblaadjes . Het is de bedoeling dat de schoudertjes naar achter gaan zodat de luchtweg helemaal open is en alles wat er niet in hoort eruit gehoest kan worden. (Wel zeker weten dat er niets vreemds in de keel zit uiteraard anders klop je het naar binnen!)
    Ze stikken gelukkig zomaar niet. Maar het is idd schrikken als het er wel op lijkt! Dit hebben wij ook zo rond die leeftijd eens gehad midden in de nacht. En ondanks dat ik wist wat ik moest doen duren die paar seconden dan ook gewoon uren! En maar denken "adem nou ADEM NOU!" Mn man lichtelijk in paniek en ik moeite doen om mn paniek de baas te blijven terwijl ik dr probeerde te helpen met de slijm weg te krijgen. We hebben allebei niet meer geslapen die nacht...Wendy natuurlijk wel als n roos :rolleyes:

8. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    soo zal je vertellen
    wij hadden gister t zelfde dus he.
    ze is niet verkouden.maar laatste dagen kucht ze een klein beetje.
    en gisteravond werdt ze wakker en liep erg te huilen dus ik naar boven toe.
    zat ze rechtop in dr bedje te hoesten en stikte zowat.was erg eng om te horen.
    dus ik dr snel opgepakt en op dr rug tikken.mn vriend was ook snel naar boven gekomen inmiddels.en dr kwam een hele sliert slijm uit en erna gaf ze over.
    en dan ook echt dr eten wat ze een paar uur ervoor ophad.gemengd met slijm.
    wij dr een schone pyama aangedaan en slaapzak.
    en steeds huilen.alsof ze pijn had.
    dus we hebben dr in dr rompertje mee naar beneden genomen met dr ochtendjas.en hebben de tv aangezet op nick jr. en ben op de bank gaan zitten/liggen en ze heeft ff bij me gelegen.en toen ze weer praatjes kreeg hebben we dr weer op bed gelegd.
    vanmorgen toen ik een kusje van dr kreeg toen ik ging werken zag ik op dr huid rond dr ogen allemaal rooie spikkels (leken wel sproeten).waarschijnlijk hele kleine bloeduitst. van het hoeste/braken/half stikken.en vandaag merkte we er niks meer van.
    vaag

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

fynn doet dit momenteel ook heel erg. maar ik denk zelf dat hij zich verslikt hij kwijlt ook enorm.(onwikkeling speeksel klieren) gelukkig doet hij het niet in zijn slaap.hij slaapt op zijn buik en daardoor loopt het overtollig slijm uit zijn mond

10. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    ooooh, schrikken he!?

Hier ook regelmatig gehad hoor.
    Maar schuin op hun buikje leggen doet echt wonderen.
    Het is ook echt niet fijn je te verslikken in je eigen speeksel of slijm natuurlijk.
    Maar als je kindje gezond en sterk is, en al wat weekjes oud dan kan het niet heel erg snel kwaad hoor: ze hebben al vrij veel kracht om het op te hoesten. Alleen vergeten ze soms te hoesten, en dan wordt het vervelend en is het schrikken voor alle partijen.

Manman, de eerste keer stond ik ook zo te shaken!

Deel Deze Pagina