speelgoed 15 maanden dochtertje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kikibaby1988, 11 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik heb ook veel little people, gekocht op marktplaats. Is echt een enorme hit, wordt zoveel en zolang mee gespeeld. Hebben ook veel van toettoet en wat van zoef zoef, daar wordt minder mee gespeeld, meer met periodes. Duplo doet het hier ook al vanaf heel jong goed.

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Hier is zoon van 16 maanden er gek op z'n blokken. Die moeten al maanden zo snel mogelijk uit de doos zodra hij ze ziet, hij begint er nu ook echt zelf torentjes mee te bouwen van 4 a 5 blokjes hoog.
    Ook z'n toettoet auto's en zoefzoef koe zijn er populair. Hij heeft zo'n lanceerglijbaan en de laatste week laat hij de auto's (en koe) er zelf vanaf glijden, vet leuk om te zien.
    En hij vindt het ook leuk om tijdens het spelen gewoon steeds op de knopjes te drukken zodat er een muziekje is. Dan zit hij met z'n blokken te spelen en de koe ligt er tussen en steeds moet dat geluidje aan.
    Ook is hij helemaal gek van boekjes bladeren. Ik heb een bak vol moet boekjes en daar wordt enthousiast mee gespeeld.
    Duplo vind ik zelf erg leuk. Hij vindt het vooral leuk om mijn bouwwerken te slopen. Het zelf bouwen lukt hem nog niet en dat frustreert een beetje. Vorige week heb ik setje met huisdieren gekocht bij de kruidvat. Die is wel erg populair. Er zit een borsteltje bij en ik deed voor hoe hij de poes kon borstelen. Doet hij nu steeds na.

Verder is hij momenteel erg fan van poetsen. De swifferstok gaat regelmatig de kamer door, vindt mama helemaal niet erg. En ook de kleine swiffer doet het goed.

Deel Deze Pagina