Morgen is het zover, dan gaat Jasmijn voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Van de week al even langs geweest om kennis te maken. Meteen ging ze spelen en vermaakte ze zich prima. Van een afstandje kon ik mooi bekijken hoe heerlijk ze aan het spelen was. Wat heb ik toch een mooie meid, maar ze wordt zo snel groot dat ik dat soms toch wel even jammer vind. Moest het alleen maar even kwijt.
hoi, tja zucht, onze dochter is nog niet zo ver dat ze naar de peuterspeelzaal gaat, maAR toch valt het me ook op dat ze steeds een beetje zelfstandiger wordt, tjonge wat gaat dat snel. Soms kan ze me al zo verstandig aankijken en dan brabbelt ze vanalles met van die bewegingen, van mamma snap dat nou!!! tjonge jonge wat is het heerlijk he die opgroeiende spruiten!!! geniet er maar van!!! jette
Nou ik vind het echt genieten!! Vandaag dus opgehaald van de psz en ze had het harstikke goed gedaan. Niet gehuild en heeft heerlijk gespeeld. Dan is mama natuurlijk ook weer blij!
Leuk he? Ons dochtertje gaat per januari en ik dacht er vandaag aan dat het zo snel gaat, de tranen springen dan in je ogen. Lekker genieten he? Charlie