Heeft er iemand een leuk idee om naar toe te gaan met een kindje van 2 jaar en 2 baby's? We willen gelijk met de trein, dus het moet niet al te ver van het station zijn. En omdat het aankomend weekend slecht weer wordt dan graag iets wat binnen is!
ik ben bang dat ik dan tóch op een binnenspeeltuin uit kom, maar ik weet niet of er zoiets ergens dichtbij een station is... of op een zwembad - maar jou ukkie is eigenlijk ook weer te klein om te zwemmen nog, dus dat schiet ook niet erg op. Moeilijk...
Ja moeilijk is het inderdaad. We zitten nu te denken aan het Nijntje museum in Utrecht. Weet iemand of dat leuk is?
Die tip wilde ik je net geven, Wendy. Het Nijntjemuseum is niet groot (maar een paar straten verderop zit een speeltuintje), maar wel erg leuk. Beneden staat het huis van Nijntje waar ze inkunnen, een paar tv'tjes en een paar spelletjes. Heel kleinschalig. Boven kunnen de kindjes kleuren en knutselen. Mijn dochter (toen net 3 jaar) vond het erg leuk.
ik vind het nijntje museum alleen érg duur qua entree en wat dat betreft dan niet de moeite waard. Je betaald eigenlijk voor het centraal museum en krijgt nijntje erbij, maar als je alleen voor nijntje gaat.... Ik vond het leuk om eens gezien te hebben, omdat ik dat al heel lang wilde, maar eigenlijk echt te duur (+ reiskosten).
Oke dank je wel voor de reacties! We gaan denk ik toch voor het nijntje museum. Alleen jammer dat het gaat regenen morgen anders hadden we inderdaad nog naar dat speeltuintje kunnen gaan waar Miss T het over heeft!