Speelgoed 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 14 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hallo! Mijn zoontje is nu 7,5 mnd oud en ontwikkeld als een razende. Nu vroeg ik me af wat jullie nou echt heel leuk speelgoed vonden bij deze leeftijd? Knuffels, rammelaar, kraakboekjes enzo heeft hij maar ik dacht wie weet is er nog een must have!

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Plastic bakjes(van vormenstoof ofzo) waren hier een hit. Verder hebben we een zingend lieveheersbeestje gehad en... Jeetje ik weet het verder al niet meer

3. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alles wat geluid maakt. Van vtech heel veel, liedjesboek was hier een grote hit, maar ook klok van fisher price, telefoon.. Stapelbekers zijn nog steeds leuk dat is echt een musthave

Op deze leeftijd trok mijn zoon zich op en ging met loopwagentjes door de kamer. En dan liefst met die het meeste geluid maakt.

Mooie houten spullen is hij nu ps interessant aan het vinden, deed zijn blokjes vooral in zijn mondje.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    De rollende bal van Vtech vond mijn zoontje helemaal geweldig! En boekjes, stapeltoren omgooien, sambaballen, bromtol etc.

5. Gember

Gember Niet meer actief

Hier toen vooral:

Vtech babywalker of een los activiteitenbord
    Loopy links
    Stapelbekers
    (Knisper)boekjes
    Lamaze Freddie de Vuurvlieg

6. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Stapeltoren, van hout of van plastic bekers.
    Kralenbaan.
    vormenstoof

die waren toen echt favoriet hier

Allemaal bij de ikea:D

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Een o-ball
    LEGO duplo primo
    Alles wat geluid maakt

8. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    - Blokken stapel. Je kan dan zelf bouwen en hij gooit het om :) Hier groot succes! Hij is nu bijna 11 maanden en stapelt al zelf!

- Loopwagentje

- Plasic grote auto's , kiepwagen e.d.

- Allemaal klein spul in een bak stoppen. Hij vind het geweldig om het er uit te gooien en er weer terug in te doen.

- Kartonboekjes die geluid maken (met van die knopjes waar je op kunt drukken. Bijvoorbeeld Nijntje geluidenboek. En bij kruidvat heb je er ook veel van)

Deel Deze Pagina