Sinterklaas komt eraan dus wil op zoek naar een leuk cadeau voor ons dochtertje. Wat was bij jullie met 9 maanden een groot succes? Ik weet niet zo goed wat ik moet kopen. Een activiteitentafel heeft ze al. Verder heeft ze alleen nog klein speelgoed. Misschien heeft iemand een leuke tip?
Ik ga voor wat dingetjes van Little People! Mijn dochter heeft net een stalletje gekregen (nog niet ingepakt en ze reageerde zo enthousianst dat het cadeautje Sint niet heeft gehaald) van Little People en ze vindt het erg leuk. Met de poppetjes zit ze nog meer wat te frutten en zwaaien en met de stal speelt ze "grote reus vernietigt stal".... maar ze vermaakt zich er nu al mee en kan er nog wel een paar jaar mee spelen. Wij willen graag voor wat duurzamer speelgoed gaan, zoals boekjes, duplo en little people. Om te voorkomen dat het huis straks vol ligt met kleine troep speeltjes
Lisa krijgt vooral dingen met geluid, want daar is ze dol op . Ze speelt nu al vaak met de leuk en leerzaam stad van Little People (zo leuk, die 2 samen zien spelen ), de Winnie the Pooh telefoon van Vtech en de Tiny love activity center. Als het maar geluid maakt, het liefst nog met lichtjes erbij. Dus ze krijgt van Sinterklaas: Muziekboek, autootje met muziek, little people poppetjes, Nijntje boomhuis, een zachte bal en een auto-vormenstoof (waar ze pas met 1,5 jaar iets mee zal kunnen waarschijnlijk, maar goed )
Ik heb gekeken en dat ziet er leuk uit dat van little people. Waar is dat te koop? Ook bij intertoys enz?
Hier is Vtech met alle geluidjes en lichtjes favo. Verder blokken en rammelaars. Kortom als het maar herrie maakt is het al snel goed. Je moet er natuurlijk ook zelf van houden! Gelukkig kunnen de meeste dingen ook uit!
Babywalker (v-tech boerderij uitvoering), zo'n autootje waar ze op kunnen zitten met geluidjes enzo. In het begin met vasthouden en samen met de knopjes spelen en later leuk om aan op te trekken/achter te lopen en daarna erop gaan zitten (te koop bij de action, 24,95 hardstikke leuk!), zo'n stapelding met ringen (Fabiënne kan ze nog niet erop zetten, maar wel 1 voor 1 eraf trekken). Een poppenwagentje, van hout met een pop erin (dat kopen opa en oma voor haar, omdat ze nu begint met lopen, dus ze kan er al achter lopen), een slee (alvast), een peuterschommel (bij Lobbes te koop voor 11 euro) v.a. 1 jaar staat er, maar als je kleintje al kan zitten lijkt het mij veilig, met eventueel een kussentje ervoor. Uhm... Nog meer ideeen nodig .
Little people is te koop bij (bijna) iedere speelgoedwinkel. Maar bij kruidvat hebben ze vaak ook wat dingetjes, en dan is het veel goedkoper. Zo heb ik daar de stal gekocht voor 10 euro ipv 25 bij de bart smit!!!! Ook op marktplaats wordt het veel aangeboden, het blijft zo mooi dat het een 2e of 3de ronde aankan