Welke billendoekjes vinden jullie beter/prettiger en waarom? 1. Zwitsal lotiondoekjes 2. Pampers Sensitive babydoekjes En weet iemand misschien hoe het met de prijs zit? Welke zijn goedkoper? Groetjes, Hanna
Ik vind zwitsal veel zachter en lekkerder (ruiken) van pampers. Qua prijs heb ik geen idee. Ik koop altijd zo'n grote doos voor 18. Volgens mij krijg je dan bij beide merken 12 pakken doekjes.
Zwitsal doekjes. Ik vind die super prettig in gebruik. Niet te nat, lekker zacht, etc. Wij hebben een tijdje Etos doekjes gebruikt (sensitive), maar deze vond ik toch tegen vallen in vergelijking met Zwitsal doekjes. Niet dat ze slecht zijn hoor, maar vind Zwitsal prettiger. Pampers doekjes gebruik ik af en toe, als iemand een pak over heeft en hem kwijt wilt. Vind ik ook prima, alleen Zwitsal staat hier op nr. 1!
Hier altijd pampers natural fresh. Vind pamperdoekjes natter dan zwitsal en dus beter vegen. Hier ook altijd aanbiedingen dus ongeveer 18 euro voor een hele doos, 12 stuks geloof ik.
ook zwitsal, die zijn fijner te vouwen dan die doekjes van pampers. de goedkopere huismerken vind ik helemaal niets. Prijs: geen idee koop ze alleen in de reclame`s!
Absoluut zwitsal! Ik koop ze eigenlijk altijd wel ergens in een grootverpakking in de aanbieding. Dus wat ze echt kosten geen idee.
Def zwitsal. Was zooo blij dat de kleine geen allergie had vind ze ook het fijnste ruiken!! Wat ze kosten? Vaak in reclame. Je doet er ook zo lang mee. Zal de volgende keer eens opletten.
als ik tussen die 2 moet kiezen geef mij maar zwitzalf de pampers die vind ik zo ranzig ruiken bleh maarja ik heb er geen moeite mee welke ik haal haal ook huismerken en werken prima geen problemen mee
Ik ga absoluut voor de Zwitsal-doekjes! Ruiken heerlijk en zijn fijn in gebruik. Heb ook positieve ervaringen met de luierdoekjes van de Hema (zijn goedkoper, als ik het goed heb). Meer info over prijzen vond ik op www.watkostenluiers.nl (kijk bij 'Doekjes' ).
Even de speurneus uitgehangen . De Zwitsal doekjes kosten (als je zo'n aanbieding neemt met rond de 140 doekjes) zo'n 0,05 cent per stuk. Die van de Hema (als je er in één keer 320 stuks koopt) maar 0,019 cent... Kijk, het gaat natuurlijk om niks maar toch . Ruim twee keer zo goedkoop!
Zwitsal! Ik vind die doekjes van Pampers op de een of andere manier naar poep ruiken, en dan zijn ze nog schoon! (Komt niet door de zwangerschap hoor, had het daarvoor ook al en m'n vriend is het gelukkig met me eens.)
Die van pampers vind ik een ramp! Maar zwitsal gebruik ik ook maar zelden. Meestal gebruik ik gewoon huismerk doekjes....
Onze oudste kreeg altijd luieruitslag van de doekjes van Zwitsal. Wij gebruiken daarom de Pampers sensitive. Bij de jongste heb ik nooit wat anders geprobeerd omdat ze me goed bevallen.
Ik heb al heel wat billendoekjes getest en dit zijn mijn bevindingen: - Kruidvat: vies luchtje - Zwitsal: ruikt lekker, vrij droge doekjes waardoor je 'kleefpoep' moeilijk van de billetjes afgepoetst krijgt en mijn zoon krijgt er uitslag van. - Pampers: heel nat, bij voorgenoemde kleefpoep dus wel handig maar daarna moet je de billetjes wel drogen met een handdoek - Huggies: heel dikke doekjes wat heel prettig is, maar ze ruiken naar banaan en dat i.c.m. poep... Niet zo'n geweldige combi - Natusan: prima doekjes, geurloos, precies goed qua natheid, maar wel duur - Hema sensitive: wat mij betreft perfect qua natheid en prijs en mijn zoon krijgt er geen uitslag van. Absoluut een aanrader!
hoi, Ik koop altijd wat in de aanbieding is. vind pampers-doekjes lekkerder; zijn veel zachter. Ik gebruikte wel altijd de sensitive van zwitsal, misschien zijn de gewone beter?? Ik wissel gewoon af
Gebruikt iedereen dan die dure doekjes??? Ben ik de enige die daar te knieperig voor is??? Wij gebruiken idd die van de Hema. Supergoedkoop (1 euro per pakje) en ze zijn echt fijn. AH sensitive vind ik ook fijn. Als poep er niet af gaat gebruik ik ook wel babyolie er op. Die staat binnen handbereik, dus het soort doekje maakt dan niet uit. We hebben ook wel eens het jopiegoedkopie merk van de Trekpleister. Prima doekjes! Ik ga toch echt niet zoveel geld uitgeven aan het afvegen van poepkonten En hoe ze ruiken? Geeeeeen idee (die doekjes dan he, haha, die poepkonten ruik ik wel *lol*)
Nou ja, het gaat mij er eigenlijk om of ik die kortingsbonnen voor de Pampers Sensitive doekjes wel of niet ga inzetten. Ben ik dan goedkoper uit dan de Zwitsaldoekjes (die ik ook altijd voor ons zoontje gebruik) of ben ik dan als nog duurder uit dan de Zwitsaldoekjes.... Ik heb dan een kortingsbon van 5 euro op de Pampers Sensitive doekjes.