wie o wie weet er een echte anti lek beker. ik heb er al een aantal geprobeert en iedere keer gaan ze lekken. ik heb eerst die van avent gehad (die magic beker) nu een gewone anti lek van het kruidvat. ik heb er 2 van het kruidvat en die met handvaten lekt de ene keer als een zeef en de andere keer helemaal niet. hij lekt dan niet uit de tuit maar langs de dop terwijl die er wel goed op zit volgens mij. nu heb ik ergens gehoord dat de bekers van nuby en van mepal erg goed zijn, maar ik vind ze vrij prijzig en wil daarom weten of het echt iets is of dat ik weer geld door de wc ga spoelen als ik die koop. liefs doris
Ja van de nuby heb ik er eentje en die lekt echt niet , het is een rood achtige beker met twee handvatjes en die zijn echt anti lek en ik heb er al veel uitgeprobeerd ..
Hier ook een nuby, hij heeft echter nooit gelekt totdat ze de tuit kapot beet . (dat is van dat zachte speenachtig matriaal)
Hier een nuby flip-it. Ideaal. Ik heb er een heleboel. Tot nu toe heb ik er maar eentje gehad die lekte en ik kan niet ontdekken waarom die wel lekt. De rest lekt niet.
Ik heb 2 knalgele met teletubbies er op van de marskramer, hier zijn ze echt antilek, er wordt nogal wat mee gegooid enzo Ze bevallen prima.
Hier een kruidvat anti-lek en bevalt super eigenlijk. Goed de dop erop draaien, veel bekers sluiten niet zo goed
de flip it lekt hier wel, mijn dochter gaat er expres mee smijten en dan wil ie wel lekker hoor... Ik heb er 1 van de prenatal, doorzichtig plastic en iets van 8 euro en die lekt echt niet. Ze heeft er al veel mee gegooit, maar hij is nog steeds goed.
Hoi Hier ook een Friso beker, naar aanleiding van dit forum. Deze lekt echt niet en is niet duur. groetjes
Hier nooit een anti-lekbeker gehad. Ja eentje en die lekte . Dus toen ben ik meteen overgegaan op gewone bekertjes. Je moet wat mee sturen, maar nu kan ze prima uit een normaal bekertje drinken. En die kosten 1.- per zes bij Ikea
Ik heb nu een nuby flip it beker bevalt prima! Daarvoor avent antilek beker gehad en eigenlijk ook nooit geen problemen mee.
Mag ik er nog aan toevoegen dat ik 3 friso bekers besteld heb en dat die maar 8,95 (samen, dus drie stuks) kosten inclusief verzendkosten. En echt antilek. Ook hier vliegen de bekers door de kamer...
Ik heb er een van mepal, en die lekt echt niet. Hier wordt er vaak mee gegooid. Ik vind hem echt super!