4+1 gratis op het speelgoed bij Bol.com! (let op; geldt niet op speelgoed via externe verkopers, en niet in combi met andere kortingscodes, etc)
Misschien al genoemd... bij de Makro al jaren het weekend voor 5 december alles excl BTW! Ook de prijspakkers!
Alleen vandaag bij het Kruidvat: 25% extra korting op alle Lego en Playmobil!! (in de winkel EN online)
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen in deze item, maar vandaag bij v&d 15% korting op al het speelgoed
Net nu de duplo actie maand voorbij is vraagt de dochter van een kennis duplo voor haar verjaardag. Ik zoek iets van tegen de 20 euro. Weet iemand nog een goede aanbieding?
Mag ik jullie ook behoeden voor teveel betalen? De aap van Furreal Friends kost overal rond de 80 euro en bij ToysXL 125 euro!!
Voor duplo. Kijk eens op mp zo heb ik voor een vriendin 4 grote bakken gekocht met vliegveld,politiebureu, brandweer kazerne, heeeel veel voertuigen, circus, ridderkasteel en nog veel meer voor 100 euro
wilde hem net posten! maar nu alleen in de winkel en niet online meer, dus toch minder leuk dan andere jaren. En ik ben allang klaar gelukkig
Ik ben gelukkig ook al lang klaar. En inderdaad jammer dat het niet online is. Ik moet werken vrijdag, kan namelijk nog wel kadootjes gebruiken voor zijn 5de verjaardag
Kent iemand de lego 'box' 10663 die nu bij intertoys op de bonnen in de aanbieding is? Een starterset met thema haven. Is deze leuk?
Morgen naar toys xl, wat is leuk voor een jongetje dat 1 jaar word? Iemand tips? En wat is leuker, toet garage of 2 in 1 circuit?