Gisteren nog wel, maar idd nu niet meer!!! Ik weet dat deze 3 weken terug er ook op stond en toen uitverkocht was. Wie weet nu weer. Google maar eens blokker piratenschip, dan zie je de advertentie. En kijk evt over een week nog eens. Anders zijn ze via internet ong 55,-, dus het is een super aanbieding.
Vind hem wel op de site van de blokker maar voor 70 euro. Is wel een topding! Heb er afgelopen zomer 1 gekocht voor onze zoon en hij is er erg blij mee en heel wat uurtjes mee gespeeld
toys ll heeft dit gemeld op hun facebook pagina. er komen wel goede aanbiedingen en op de vraag of er wel een 15 of 20% korting dag kwam hadden ze geen antwoord. vorige maand nog gevragen of de aanbieding kwam dit jaar en hierop was hun antwoord zoals het er nu naar uit ziet gaat het gewoon door. en dan ineens eind oktober toch niet . koop via hun altijd mijn kadotjes lekker voordelig maar nu dus niet. moet bijna alles nog kopen omdat ik op hun aanbieding wachte
ik weet niet of hij al benoemd is maar bij de hema is nu een bestuurbare helikopter te koop voor 10 euro. ik heb hem gekocht voor ml
Vandaag kreeg ik op mijn Voordeelkaart van Kruidvat de aanbieding voor twee stuks speelgoed naar keuze met 30% korting!
Little people is vaak veel goedkoper in Duitsland en Engeland: Huis: http://www.amazon.co.uk/Fisher-Price-Little-People-Happy-Sounds/dp/B00CDGA68U/ref=sr_1_1?s=kids&ie=UTF8&qid=1383383385&sr=1-1&keywords=little+people+house Boerderij: Fisher-Price Little People Fun Sounds Farm: Amazon.co.uk: Toys & Games Als er bij staat "Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery" dan is het gratis verzending naar Nederland vanaf 25 pond, je hebt wel een creditcard nodig.
Heb gekeken bij de referenties schijnt dat de levering niet altijd goed gaat of na aantal weken pas komt Ik ben op zoek naar little people hellingbaan is bij amzon 37 euro heb hem hier ook al gevonden voor 42 euro inclusief verzenden is niet duur
Ik heb nog nooit problemen gehad. Ik heb er tientallen keren besteld (niet alleen speelgoed). Er zijn ook third party vendors, daar moet je mee oppassen, maar verkocht door amazon gaat goed. En de levertijd is inderdaad meer dan een week, als je deze sneller wilt, moet je ervoor betalen. De prijs bij Amazon wisselt sterk: Amazon price tracker, Amazon price history charts, price watches, and price drop alerts. | camelcamelcamel.com plak een url en je ziet het prijsverloop van een artikel.
Fisher-Price Little People Wheelies Loops 'n' Swoops Amusement Park | Amazon price tracker / tracking, Amazon price history charts, Amazon price watches, Amazon price drop alerts | camelcamelcamel.com Fisher-Price Little People Wheelies Loops 'n' Swoops Amusement Park: Amazon.co.uk: Toys & Games Maar deze wordt nu niet verkocht door Amazon zelf, maar door "in the Jungle LTD" en die zijn dan weer duurder.
De grotere versie heb je voor 45 euro in Duitsland: Mattel W2866 - Fisher-Price Little People Große Auto-Spielbahn mit Aufzug, Tankstelle und viel Zubehör: Amazon.de: Spielzeug
Dat 3 halen, 2 betalen, klinkt altijd als een goede deal. Maar stiekem ben je eigenlijk veel goedkoper uit als je met aanbieding koopt... Ligt er natuurlijk wel aan wat je wil kopen. Maar zou iig voortaan er niet meer op gaan wachten.