Furby 57 euro cranenbroek. Helaas eentje vorige week besteld voor 67 maar wie weet kan ik iemand andere dit voordeel doorgeven
Ja, ik bestel speelgoed etc wel vaak bij amazon.de. Erg prettig. Ik let altijd wel goed op de verzendkosten. Ik betaal daar met creditcard, gaat ook prima. Verzending gaat ook heel snel en je kunt het netjes volgen.
helaas niet in de buurt hier Gisteren goedkoopste bij bartsmit kunnen vinden voor 68 euro. Me dochter is volgende week jarig dus leuk kadootje.
@ lovewinnie... Die furby staat die in de folder van cranenbroek? Kan hem nergens vinden. Niet on line en niet in de folder....
nee. was er toevallig voor wat anders . was afgelopen zaterdag. eventueel even bellen voor je aanrijdt? heel veel mensen hadden hem in hun wagentje liggen. zelf had ik hem helaas al besteld voor 67 of 68 euro met de korting van bartsmith
Bij trekpleister de playdoh bakkersklei set van 26 voor 14 euro. En bij makro fur real daisy kat van 70 voor 54
Weten jullie wanneer kruidvat weer speelgoed voor 2 halen 1 betalen verkoopt? Ik meen dat dit altijd vlak voor Sinterklaas is...
Heb vanmiddag idd even naar cranenbroek gebeld. In dongen is hij 59, 95 maar dan moet ik er wel speciaal naar toe rijden en ze hadden alleen de witte. Kwamen nog wel nieuwe binnen zei ze. Denk niet dat ik voor 8 euro op en neer naar dongen kan rijden dus ga hem maar bij intertoys bestellen voor 67, 95 inclusief thuis gebracht. Had ook al op mp gekeken maar daar vragen ze voor een 2de handse ook makkelijk 60 euro....
Had toevallig mijn bon van vorig jaar nog. Ik heb toen op 3december nog even ingeslagen. Dus het zal nu wel weer een paar dagen voor 5 december zijn.
Is dat dan ook online? Laatst met de actie met pasje 30% korting op speelgoed hadden ze hier al vrijwel niets meer.
Nu bij de etos klein doosje playmobil bij 2 dingen van rexona of 2 dingen van dove of sun/robijn. Leuk schoenkadootje
Bij kruidvat online speelgoed 20% korting t/m 16 nov. helaas wel pas bij aankoop vanaf 25 euro. En je zit met verzendkosten... kortingscode: 20%JOUWKORTING