wat kopen jullie voor sinterklaas

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ikbenhetmaar, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Na de verjaardag van L woon ik volgends mij in een halve bartsmit :D:D, nu willen we dit jaar wel sinterklaas vieren maar wat kopen jullie voor sinterklaas? misschien dat er nog dingetjes tussen zitten waarvan ik denk heeey dat is leuk!!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Is er niets dat ze 'spaart'?
    Little people, duplo o.i.d.

Wij gaan met sinterklaas haar little people stad uitbreiden :)

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik wil poppendingen kopen/vragen (bedje, buggy, kleertjes, dat soort dingen) en als ik iets leuks vind iets waar 'er in en er uit doen' centraal staat (al heeft ze dat ook al). Misschien dat ik een memoryspel koop, niet voor het spel, maar voor de kaartjes/plaatjes, en misschien iets van Duplo, maar ik denk niet dat we zoveel cadeautjes doen. Ander speelgoed heeft ze genoeg, maar kijkt ze amper naar om.

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij osn krijgt ze van opa en oma een lichtgevende pop, en een knuffeltje. Vind ik genoeg, ze is dan 3 maanden en we hebben al zoveel knuffels en speelgoed. Zelf kopen we nog niks voor sinterklaas alleen voor de oudste.

5. p1982

p1982 Niet meer actief

we doen wel aan sinterklaar maar van ons krijgt ze voor max 20 euro, van zwager en schoonzusje max 10 euro en schoonouders ook max 10 euro

van ons ook nog 2 schoenkadotjes heb al 1 doosje van abrick en rest iets van boekjes, puzzeltjes, kleurspuleln etc

ze is net jarig geweest

6. adi

adi Niet meer actief

Wij doen altijd suprise met de hele familie, en de afspraak is om voor max € 15 aan kado's te kopen. Ik denk dat we de houten-puzzels verzameling maar gaan uitbreiden, dat is hier helemaal hot nu. En duplo.

Maar spelen jullie kindjes van net 1 nu echt met little people (dus zoals het bedoeld is), kleurspullen en poppen ed?
    Mijn meisjes hebben 2 babybjorn poppen voor hun verjaardag gekregen, maar Diyana kijkt er niet naar om, en Melisa is er volgens mij een beetje bang voor. Ze denkt dat het een echte baby is die maar niks terugzegt

7. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Ik heb via MP een Little People kermis gekocht.
    Als familie iets voor sinterklaas wil doen vragen we ook Little People en Abrick.

@Adi: Nee niet zoals het bedoeld is, maar poppetjes in auto's doen, diertjes in de stal etc. vindt hij wel erg leuk. En zoals Abrick is ook om te bouwen dus ook om uit elkaar te halen. Daar is hij dus altijd wel een tijdje zoet mee.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wij doen niet aan sinterklaas maar ik wil voor kerst kijken voor een keukentje. Lijkt me leuk...

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza heeft vorig jaar voor verjaardag en sinterklaas duplo gehad, (bouwt ze al heel lang mee) en wat van die blokken van playskool. En van die ballen van fisher price, de roll-a-rounds.
    Verder speelt ze al vanaf 6 maanden met een pop, die ze toen kreeg van een tante van mijn man. Nooit zelf bedacht dat je dat aan zo'n kleintje kon geven, maar het was een groot succes hier!

Dit jaar krijgt ze ws hello kitty 'duplo' en wat knutselspullen.
    Verjaardag en sinterklaas vallen erg kort op elkaar, dus we maken het niet te gek.

10. adi

adi Niet meer actief

Ik kan haast niet wachten totdat ze hier echt met poppen gaan spelen. Wij hebben een tas vol met hun kleertjes maat 44 bewaard. Die mogen ze straks gebruiken als poppenkleertjes :)

Wat is Abrick? :(

11. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    L heeft voor haar verjaardag baby born pop met buggy en auto e.d allemaal al gehad.. dat zeg ik, ik woon in een halve bart smit hihi
    little people heeft ze nog niets van, misschien dat we anders daar maar iets van kopen. Houten puzzels zijn hier ook favoriet, en het gaat haar nu toch alleen maar om het uitpakken.. dus denk dat we dan maar wat puzzeltjes kopen en verder handige dingen.. zoals pyjama´s, rompertjes e.d

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier zal sinterklaas bij 2 families gevierd worden. ik heb mijn kadootjes voor hem al klaar liggen, 2 mooie prentenboeken, een set met muts/sjaal/wanten en een setje kleertjes (tshirt en broekje). de familie mag dan wat speelgoedjes geven. Ik denk aan badspeeltjes, houten puzzels en dat soort dingetjes. kleine bescheiden speeltjes. hij is nog zo klein, veel zal hij er niet mee doen. ik zal het dan ook vnl bewaren voor later (wanneer hij er aan toe is).

13. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

marktplaats is mijn grote vriend!!!! soms kan je speelgoed nog met de doos kopen ik heb nu wat spulletjes van dora gekocht en een serviesje bij ah misschien is ze nog te jong voor een aantal dingen maar het houd haar wel bezig aangezien ze nu al alle grote mensen dingen wilt hebben....

14. tulip

tulip Niet meer actief

poppenspullen zou ik denken, of idd duplo, little people, puzzels, theeserviesje (nijntje ofzo), boekjes, keukenspulletjes...

adi, hier is het ook nog met de poppetjes rondsjouwen enz. hoor, nu begint ze steeds meer poppetjes in wagentjes te stoppen en ermee rond te rijden enz, maar ze wordt dan volgende week ook al 2.
    Die maat 44 past perfect op een babyborn trouwens, doen wij hier ook. Het allereerste pakje heb ik ingelijst, maar de andere kleertjes 44 hebben de poppen aan. Mensen vragen ook: waar heb je dat leuke poppensetje vandaan???:p

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier krijgt ze wel wat speelgoed, maar heb bijv. aan mijn moeder een pyama en dekbedhoes gevraagd. Ze heeft al zoveel en is die maand ook jarig en we vieren kerst ook altijd met kado´s.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dit jaar zal het nog niet zo veel worden met de sint.

Vier het dit jaar niet echt. Wel kerst. maar ook geen grote en of veel dingen.

Denk met de sint misschien een pyjamatje ingepakt of wantjes mutsje.
    En voor zoonlief denk een spel voor zijn nieuwe nitendo ds die hij over twee weken voor zijn verjaardag krijgt.

De rest kerst en volgend jaar wel weer echt de sint. Was blij uit de sint te zijn en kan me lol de komende 9 jaar weer op hihi.

Tuurlijk vind ik het wel leuk. Maar de kerst leek me ook leuk. En om nu en en te gaan doen nee. Te duur haha. Ze hebben al zo veel speelgoed waar laatje het dan inhemelsnaam.;)

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    die van ons krijgt de little people kerststal. Hoeven we niet bang te zijn dat ons gipsen kerststal stuk gaat.

18. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
  19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik had van de week een boerderij van Abrick voor mijn zoon gekocht. Ontbraken er 6 blokjes in de doos :( Dus maar weer teruggebracht naar de winkel en nu ga ik toch de boerderij van Little People voor hem kopen. Ik wilde eerst wachten tot sinterklaas, maar hij is echt vreselijk uitgekeken op zijn speelgoed. Hij wordt nu echt te groot voor sommige dingen.

Voor sinterklaas wil ik een radiografisch bestuurbaar autootje kopen, met een simpele bediening, en een kindertafeltje met stoeltjes voor in de woonkamer.

En voor zijn tweede verjaardag het keukentje van Ikea, met pannetjes en etenswaren erbij.

20. Boefjesmamma

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Gouda
    @Mikki: Wij hadden juist een blokje teveel in de doos :(.

Deel Deze Pagina