Wat voor speelgoed gebruikten jullie toen je kindje 3 maanden werd??? Ik weet niet zo goed waar ik haar blij mee kan maken met die leeftijd aangezien dit ons 1e kindje is.
Wij hebben van de prenatal zo'n knisperboekje gekocht en een sleutelbosje. Ze was toen al wel ietsjes ouder, maar het was en is een daverend succes!! Ook een boxspanner vond ze super, zolang het maar rammelde en ze ermee kon draaien. Een babgym zal dus ook leuk zijn.
Wat ik gekocht heb voor mijn zoontje zijn zachte dingen vooral,want die zwaaiende handjes knallen heel vaak tegen hun hoofdje Bij de marskramer/toys2play heb je zon serie met heel erg kleurijke en zachte fantasie beesten Ik heb hem GEEN monddoeken gegeven,want hij kon toen nog niet dingen van zijn hoofd trekken Oh en toen hij 4 mndjes was heb ik hem schakels gekocht van babywalz Bonte schakelringen - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby Want alles MOET in de mond haha
zachte rammelaars, knuffels, ik heb toen een zachte bal van nijntje gekocht met een tingeldingetje erin. als het maar zacht is en/of geluid maakt. Hier hebben we ook rond de 3 mnd. een mobile voor boven de box gekocht, dat vond ze ook geweldig, gewoon om naar te kijken en tegenwoordig om er lekker aan te trekken gewone knuffeltjes vindt ze ook leuk om echt lekker mee te knuffelen (wij noemen het wurgen ) enz. conclusie: als het maar zacht is en of geluid maakt is het hier een succes
Jaaaaaa echt wel Onze boy wil de kop er wel afrukken! Heen en weer op en neer slaan haha Wat een lol niet? Heerlijk kindjes!