Posi-topic tijd...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WenT, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ik vind mezelf af en toe veel te negatief en ik kan me toch zeuren joh... Dus tijd voor een posi-topic !

Een lijstje met dingen die goed gaan is goed voor je humeur en zo denk je af en toe nog eens na over wat er allemaal wèl goed gaat :D
    Wat gaat er allemaal goed met jou, bij jou thuis of op je werk en met je kindje ??

- Ben bezig met geen tussendoortjes meer eten... Gaat al 4 hele dagen goed !
    - Mijn dochtertje eet sinds vorige week ineens met de pot mee :)
    - Ik was afgelopen week alleen thuis, omdat mijn man in het buitenland was en heb het klaargespeeld om te werken, voor mijn dochtertje te zorgen (en haar blij en vrolijk kunnen houden) èn het huis schoon te maken en op te ruimen (gedeeltelijk dan, maar toch).
    - Op mijn werk gaat alles z'n gangetje... niets bijzonders, maar dus ook niets vervelends...

Ik ben eigenlijk best trots op mezelf ! (Ik vind het heel gek en zelfingenomen om dat zo terug te lezen... maar dat mogen veel moeders best eens vaker van zichzelf zeggen, denk ik...).

2. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hihihi..... Kan ook niets positiefs bedenken, altijd al gehad. O ja, m'n dochter zonet in slaap gekregen!

3. MissX28

MissX28 Bekend lid

2 aug 2009
    735
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Kiddie, kun je echt niets positiefs bedenken?? Of is dat een grapje?

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

* internist heel goed nieuws had (na 1,5jr ziekenhuis)

* we een gezellige middag in de dierentuin hebben gehad.

* hoe moe ze ook was, op de terug weg lekker kletsen en klieren in de auto, erg gezellig

* 1ste kiesje is doorgekomen zonder koorts of slapeloze nachten

* gewoon heel trots ben op mijn kleine meid

5. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    * heb vandaag gekookt!!
    * heb een hele mooie glimlach van mijn dochter gekregen toen ik haar bij de gastouder kwam ophalen :D
    * m'n dochter kan sinds deze week van de rug naar de buik rollen!
    * heb de vaatwasser in- en uitgepakt
    * heb vandaag wel lekker gewerkt

6. appelthee

appelthee Niet meer actief

heerlijk, steek je zelf een veer in je reet topic ;)

daar kan ik ook trots op zijn hoor,

EN het huishouden draaiend te houden
    dus EN poetsen EN koken EN op de 2 kids letten EN werken
    en dat allemaal zonder man ;)
    omdat hij dankzij zijn werk weer eens niet thuis komt :(

7. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Yep... topics om op te scheppen over je kindje zijn ook zo leuk :D

Oi... vervelend... Is ie vaak niet thuis vanwege zijn werk ?

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    * Toen ik weer eens een huilbui had (k*tdag) legde Wybe heel lief zijn hoofdje op mijn borst.
    * Heb overdag lekker een uur kunnen slapen.

Goed en leuk topic trouwens! :)

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Uuuuhmm.... ;)

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik ben over naar mijn derde studiejaar. Waar ik opzich best trots op ben. Ook heb ik mijn rijbewijs gehaald, doe ik mijn huishouden en betaal al mijn rekeningen op tijd! En dat zonder een man 8).

En Fenna doet het ook uitstekend, geen bijzonderheden, het is echt een heel lief en makkelijk kindje!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    leuk topic!

* Trots dat mijn ventje altijd meteen slaapt (overdag én avond)
    * Super blij dat hij werkelijk álles eet
    * Oefen taart voor zoonlief zn verjaardag was afgelope weekend mislukt MAAR we krijgen een mooie 3D taart van mijn vader en zijn vrouw. Dus toch nog goed gekomen
    * Ik drink meer water! Wil toch wat afvallen en kan vanwege rugklachten niet sporten. Tja moet toch wat he :)
    * Blij dat er eindelijk een posi topic is haha
    * Super gelukkig met mijn leventje. Moet toch keer gezegt worden vind ik :) Heb een geweldige man en een ongelovelijk lief en vooral makkelijk kindje :D

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat moet/mag ik er idd ook bij zetten:
    *Mijn mannetje slaapt ook erg goed. Overdag wisselend, maar de avond meestal 11u aan 1 stuk door.

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    -ik ben zo trots op mijn meisje, want ze kan zitten!
    -gisteren dierentuin met mannetje en kind (zucht....wat een fijne daagjes zijn dat als we met z'n 3en "vrij zijn").
    -net alles ingeleverd voor mijn examen. Nu alleen nog alles verdedigen over een paar weken en dan is het KLAAR!!!

14. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    -mijn eerste "tekening" gehad van mijn ventje voor mijn verjaardag!! Van harte gefeliciteerd lieve mama dikke kus Kenji stond erbij. Zo super tof dat ik toch ff traantje weg moest pinken:)

- dat ik het super fijn vind hoe mijn man en ik het echt samen doen wat huisje en onze kleine vent betreft. goed trio zo hihihi

- dat ik best wel een beetje trots ben op mezelf hoe ik het 32 uur werken weet te combineren met alles, en me daar heel lekker bij voel!! (zag er best tegen op in het begin om zoveel te blijven werken)

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    * Ryan zet steeds meer stapjes langs de tafel (en andere dingen waar je tegenaan kan staan).

* Hij slaapt nu eindelijk na 2,5uur wakker te zijn geweest.

* Zijn 3e tandje is door

* Trots op wat ik en mijn vriend tot nu toe allemaal bereikt hebben (eigen huisje, onze kleine man en nog meer dingen).

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    - heb gesolliciteerd, ben het niet geworden omdat ze een fulltimer wilden, maar ze hebben me nu wat anders aangeboden wat me nog veel leuker lijkt!
    - heb een super leuke outfit aan..
    - heb eefje geleerd om de bal naar me toe te rollen en ze heeft er weer een tand bij..
    - heb nu nog maar 2 wasmanden staan in plaats van 4.. ahum..:)

17. Arti13

Arti13 Niet meer actief

- Evy was weer een schatje vandaag toen opa op haar paste. Ze heeft ook zichzelf heel goed vermaakt. Als dank voor het oppassen zei ze voor het eerst opa.
    - Ze eet werkelijk alles en veel :$. Vooral pasta!
    - Ze slaapt eindelijk echt door sinds een maandje. Heerlijk!
    - Alles loopt gewoon lekker op het moment. Lijkt zo vanzelfsprekend, maar mag daar toch ook best trots op zijn vind ik. :)

18. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    * dat onze meid tot op de dag van vandaag nog nooit ziek/verkouden is geweest.
    * dat onze hele hut van boven tot onder gepoetst en geschrobt is.
    * dat onze meid al een uur alleen in de box aan het spelen is.
    * dat ik ondanks mijn kl*te whiplash nog net alles zelf kan doen (zorgen voor vera en mijzelf, poetsen, koken, dieren verzorgen, leuke dingetjes doen). Maar met de 2de spruit erbij krijg ik helaas toch hulp (maar goed het is posi-topic)
    * dat onze meid nog makkelijk 18 uur per 24 uur kan slapen.
    * geduld voor 100
    * en vriendlief en ik hebben nog nooit ruzie gehad in 4 jaar tijd
    * vera luisterd in de regel vrij goed naar ons (nee is nee)

Ach ja, zo kan ik nog wel ff doorgaan, ik ben gewoon altijd posi ingesteld

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    O ja, en iedereen is jaloers op mijn buik :D:D:D. Zelfs de vk vind dat ik prachtig zwanger ben. Ik houd tot nu toe geen vocht vast en heb alleen een mooie ronde buik en iets dikkere billen. Verder geen streepje of niks.

sorry, nu hou ik op

20. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ja, is soms wel zwaar hè... 32 uur werken en combineren met alles. Ik werk ook nog 32 uur in een drukke baan en daarnaast een gezin, huishouden etc... We zijn goed bezig :D

@teigetje1: Je hoeft je niet te excuseren hoor :p Dit topic is bedoeld om jezelf complimentjes te geven, dus ga vooral door :D
    Super dat je zo mooi zwanger bent ! Vooral lekker van genieten !

Deel Deze Pagina