Hoi allen, Mijn kleine meisje is in december 6 maanden. Nu wordt er vanuit alle kanten in de familie al gevraagd wat ze voor haar kunnen kopen. Wie heeft een goede tip? Wat was bij jullie kindjes nu echt geliefd speelgoed met 6 maanden?
Hmm, eigenlijk nog een beetje hetzelfde als de afgelopen tijd. Mijn zoontje is dol op: - Van die knuffel doekjes - Bijtringen - Rammelaars. - Ideaal zijn de ringen die aan elkaar kunnen om mee te spelen of om speelgoed aan de buggy vast te maken. Ben het merk even kwijt, gekocht bij de intertoys voor 7,-. - Zachte bal van playgro met allemaal labeltjes er aan. - Zeepaardje wat muziek maakt van fisherprice. - Alles wat hij in zijn mond kan stoppen
- Een speeltje voor op het blad van de kinderstoel (met zo'n zuignap eronder) - (voor)leesboekje - badboekje - stapelbekers - vormenstoof - slabbetjes - activitycentre - balletje
Tnx allen tot nu toe voor alle reacties. Wie heeft ervaring met die liedjes/geluiden boekjes van V-tech, Fisher Price, etc? Is dat leuk? Ik bedoel zoiets: bol.com | VTech Magisch liedjesboek, VTech | Speelgoed
@chantal: ja dat is erg leuk, hier hebben ze er allebei veel mee gespeeld. Zou je ook aanraden om ook speelgoed te vragen wat leuk is vanaf 9 mnd, want van sint tot verjaardag is ook een half jaar. Ook leuk is zo`n actifityloopwagentje waarbij je eerst het actifitybord eraf kunt halen zodat ze daarmee kan spelen en daarna met het loopwagentje kan spelen. Loopwagentje met 1ste verjaardag is zonde want tussen de 9 mnd en 1 jaar hebben ze er de meeste lol van terwijl als ze loslopen er niet veel meer mee doen. Badspeelgoed is ook leuk, misschien nog niet meeen na sinterklaas maar als ze straks goed zit is het wel leuk. vtech heeft heel veel leuk speelgoed, wij hebben er best veel van.
Mijn dochter was zodra ze kon zitten helemaal weg van het Kiekeboe speeldorp Fisher Price Kiekeboe Speeldorp
Lucas vindt alles wat licht en geluid maakt erg leuk. En nu vind hij dingen uit elkaar halen leuk zoals stapelbekers, balletje balletje, leesboekjes, speelgoed die omhoog schiet als je op ene knop drukt, kamertje tik, muziekspeelgoed. En de topper......gevolgspeelgoed. Bijv: ballenschieter, knopjes drukken wat dan geluid en muziek maakt, blokjes uit bakjes halen enz.Dus.....dat kan je allemaal vragen want je vraag speelgoed tussen 6mnd en 12 mnd he.Totaan de verjaardag kan je er dan mee doen.
Ja deze bedoelde ik met liedjesboek. Gekregen van collega die een dochter heeft van inmiddels 2 en ze speelt er mee sinds 6 maanden en nu nog vertelde ze. Ben benieuwd!
Leuk! We hebben deze ook al op ons lijstje staan: bol.com | Fisher-Price Kiekeboespel, Mattel | Speelgoed
Gezien alle speelgoed-topics, schop ik deze ook weer even omhoog... Ik kan nog steeds tips gebruiken!
ik heb onze zoon vorige week deze op gehaald: Speelgoed 557350 Muziek Gym 3 in 1 hier heeft hij nu wat aan, wanneer hij kan zitten en wanneer hij kan staan. omdat je hem kunt verstellen. zitten geluidjes in en lichtjes