Speelgoed baby 8 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pientje1, 10 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik heb het idee dat mijn meisje uitgekeken is op haar speeltjes en wil wat nieuws kopen. Wat is leuk rond 8 maanden? Ze kruipt en zit nog niet zelfstandig.

2. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    blokjes blijken hier een succes. Ook speelde hij laatste bij een collega met een toet-toet autootje vond hij ook erg leuk. Stapelbakjes vindt hij ook leuk (hij stapelt niet/ maar stopt ze in zijn mond). Daarnaast geef ik hem vaak dingen uit de keuken, een lege fles/ een klein pannetje/ hij heeft een eigen (kapotte) afstandbediening (groot succes).

3. Humava

Humava Niet meer actief

Tara heeft ook haar 'eigen' afstandsbediening. Die vond ze een tijdje heel interessant nu is de nieuwigheid er denk een beetje vanaf. Ze heeft ook een xylofoontje die vind ze erg leuk. Speeltjes met geluid zijn over het algemeen wel een succes hier. Maar voor de rest Is ze hier al heel tevreden als ze over de grond kan tijgeren en alle kruimels en pluisjes van de grond kan opeten.:p

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een tractor met diertjes.. is vanaf 12 maanden staat er op de doos maar hij vermaakt zich er prima mee! De beestjes er uittrekken en drukken op de boer (en beestjes) zodat er geluid komt!

Ook een keukenrol is hier erg intrek en (zachte) boekjes!

5. Jasia

Jasia Actief lid

1 jul 2013
    189
    7
    18
    mama's telefoon, mama's haren trekken, de afstandbediening, mijn slipper, de krant, lepel/vork/mes afpakken, etc.

Maar verder vind ze haar eigen speeltjes ook nog geweldig. Ik heb zoveel gekregen, dat ik wel om de zoveel tijd afwissel. Dan heeft ze elke keer weer iets 'nieuws'. En knuffels en speeltjes met geluid vind ze geweldig.

6. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
  7. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Snowy: die eerste twee staan inderdaad op om te kopen!
    Stapelblokken net gekicht en die vindt ze inderdaad ook leuk in mond haha.
    En andere knuffels gegeven en ook dat is een succes! We kunnen weer even vooruit :D .

Deel Deze Pagina