Welke buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Dag,allemaal,

De kinderwagen hebben wij tweedehands gekregen, gelukkig maar want we gebruiken m nauwelijks. Ik draag heel veel. Maar mijn zoon is een flinke knul van 9,5 kg en soms is t zwaar. Nu past hij niet meer in de wagenbak maar de buggyinzet kan niet plat genoeg. Omdat t ook nogal een apparaat isin ons huisje, wil ik een opklapbare buggy kopen die helemaal plat kan, zodat hij er nu al in kan. En dus makkelijk en klein op te vouwen. Niet zo een 35 euro ding, want hij moet wel even mee. Iemand een tip,.welke is stevig en fijn voor zo nu en dan naar de winkel of een keer een flinke wandeling?? Grotendeels wil ik blijven dragen. Maar ook als hij groter isen meer gaat lopen zelf lijkt t me wel handig!

2. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.689
    2.391
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij hebben de koelstra simba. Eigenlijk voor op vakantie gekocht maar gebruik hem ook regelmatig thuis. Loopt prima en kan helemaal plat!

3. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Maclaren Techno XT. Kan helemaal plat en heeft ook zo'n kussentje voor kleine baby's nog. Bovendien ook wieltjes die iets meer demping geven dan de wieltjes van een andere buggy...

4. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Bij mij ging het tussen de Koelstra simba en de maclaren techno XT ;)

de maclaren was beter, maar ook veel duurder. Op de Koelstra simba kan je ook een maxicosi monteren geloof ik.

ivm de prijs heb ik de simba gekozen (ik heb een fijne wandelwagen)

5. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Ik draag mijn meisje van 17 mnd oud met haar bijna 16 kilo nog steeds op rug of buik :D
    Kan makkelijk :)

Ik gebruik heel af en toe de maclaren xt techno buggy :)
    Een hele fijne buggy en vooral voor de wat grotere dreumes goed te gebruiken.
    Ze is 96 cm en bijna 16 kilo en past nog perfect.

6. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij hebben toevallig vorige week een Qute gekocht bij babydump, vind hem heel fijn en hij kan echt volledig plat, ideaal

7. enerisab

enerisab Actief lid

16 mei 2015
    267
    0
    0
    Wij hebben de Chicco Liteaway, bevalt ons erg goed

8. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Idem. De nr 1 hebben wij. Redelijk betaalbaar en makkelijk met 1 hand te besturen.

9. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wij hebben de koelstra simba t4! Ech een ideaal ding, kan helemaal plat, en zit ook nog eens een hele grote zonnekap op :)

Deel Deze Pagina