medische molen met tengere/kleine kindjes

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by kristel, Apr 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kristel

kristel Niet meer actief

Ik heb 3 kinderen die alle 3 te klein en tenger zijn. Ik zit met hun in zo'n medische molen. Ik vroeg me af of er nog meer mensen hier ervaring mee hebben. Ze krijgen namelijk een hoop onderzoeken en vraag me af waar het naar toe gaat. Heeft er iemand ervaring met een negatieve uitslag van een ITT (insuline tolerantie test)?

Voor het beeld het gaat om 2 jongetjes (4 jaar van 13 kilo en 96cm en 5 1/2 jaar van 15 kilo en 113 cm) en een meisje (2 jaar van 81 cm en 9050 gram).

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat voor onderzoeken krijgen ze hiervoor dan?
    ik heb er geen ervaring mee, wel is mijn dochter erg licht maar daar zoek ik niks achter.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ben wel benieuwd wat voor testen het zijn

mijn dochtertje is nu ong 90 cm en 11 kilo ze is 2 1/2
    ik was zelf iook erg klein en mijn vriend ook

4. kristel

kristel Niet meer actief

Ze hebben o.a. een ITT gehad (insuline tolerantie test) om te meten of de hypofyse wel goed reageert (ivm groeihormoon). Hier reageerde ze dus niet goed op. De kinderarts wil dit gaan bespreken met andere kinderartsen van een kinderziekenhuis, maar dat is pas eind mei. Ik ben vooral benieuwd of er iemand is die ook een dergelijk traject heeft doorlopen.

Verder zijn het gewoon tevreden, gezonde kinderen, dus maak me geen zorgen hoor.

Share This Page