ik had 12 dingen volgens mij, paar dingen van playmobil, de kerststal van little people, steffie aankleedpopje, mini steffie?? oid met een karretje er achter, speeldoos met spellen, iets van cars, Een overgooi poppetje wat muziek maakt, een basisdoosje lego Dat is zo even wat me te binnen schiet
leukk ik heb een paar dingen op mijn lijst staan,, ik ga morgen in de winkel shoppen: ik ga voor de :cars auto, hot wheels cars, treinbaan, littl people garage, en duplo
Goeie deal! Handig voor als voorraad kadootjes. 1x barbie, 1x evi met koets, 1x my little pony, 1x ragg doll (pop met haar van wol). 19 euro incl verzenden! Bedankt voor de tip TS!
Lego Friends was trouwens vorige week allemaal al uitverkocht. Nu ik er over nadenk heeft Kruidvat deze actie ieder jaar. Conclusie: tijdig kopen wat je echt wilt hebben en daarna nog even wat kadootjes voor feestjes en partijtjes inslaan. Prima actie hoor!
Helaas, hier bijna alleen nog baby en meisjesspeelgoed. Ook online niets meer van wat ik wel zou willen. (zelfs veel producten waarbij online geen 'uitverkocht' staat vermeld zijn niet meer voorradig).
Yep, hier ook. Het ging echt heel erg hard in de winkel. Toch heb ik een arche van Noah van little people, twee cars 2 auto's en een little people vrachtwagen kunnen kopen voor 33.
Dat was leuk shoppen vandaag... Vanmorgen om 9 uur stond ik voor de deur, ze wisten zelf nog niet eens van de actie af... Moest het dus even uitproberen bij de kassa, en ja hoor! Heb gekocht: Little People Safari truck Little People Speelboerderij 2x klein doosje Duplo (dierenarts + politieagent) 2x Waterriders 4x Play Doh klei 2x Treinset hout Voor dit alles maar 46,- betaald (ipv meer dan het dubbele, ik geloof 120 euro, want er zaten ook wat afgeprijsde dingen tussen)!
Ik heb 2x little people, baby Born en een K3 opblaasstoel voor 25,98 Heb 37,98 korting gekregen. Kreeg 1+1 gratis en nog eens 30% extra kassakorting haha.
Hier was vanochtend bij opening al heel veel niet meer te krijgen. Ik heb de laatst grote doos duplo gekocht en nog een paar dingen: - Fisher Price Growing baby pop-up rups - Ambitoys eendenfamilie - Duplo basisdoos 5548 - Fisher Price Wheelies - Play'n kids broodrooster - Playmobil Koala's met kangaroo Totaal 32 euro. Ik heb nog getwijfeld om de Little People Talking zoo te kopen, die hadden ze ook nog voor nu 25 euro, toch maar niet gedaan, zoon wordt al te veel verwend.
ook al is het al dinsdag, ik ben toch nog heel goed geslaagd hoor! was er wel gelijk om 9 uur, en alle lego enzo al uitverkocht. hier nog heel veel baby/dreumes speelgoed. maar ging toch met 3 volle tassen de winkel uit, viel bijna van mn fiets haha. wat ik heb: 2x playmobil light fligt (draaidingen met licht "afschieten" speelmat met autootje opbergdoosjes cars en winnie the pooh winnie tp schilderen op nummer cars autos 2 in een set en een losse waterketeltje voor kleine kindjes cosmic thruster ballenafschietding' 3 brandweer opbergdozen houten ijssalon houten cricketspel 14 dingen voor 52 euro, met 48 euro korting! ben zo happy!
nouuu hier ook om 9.00 aan de deur vanochtend, hadden ze niet eens veel meer! geen duplo, geen little people wat bleek.. hadden ze alles gister rond 5 uur al in de winkel gezet en de kassa pakte de actie al jaaa hallo zeg! heb toch echt even een mailtje richting kruitvat gedaan in mijn teleurstelling dacht ook eens even wat koopjes te scooren niet dus
Er stond ook op de kruidvatsite dat het al vanaf gisteren de hele dag geldig was hoor... Dus ik denk dat een mailtje weinig kans maakt helaas...
Jaa I know, maar zaterdag vroeg ik het in de winkel en toen zeiden ze dat ze het maandag avond pas gingen inzetten en het dinsdag zou starten tegelijk met de folder omdat ze alles nog moesten uitzoeken in het magazijn anders had ik er maandag 9uur al gestaan dus vind het behoorlijk ***
Dat ligt dan echt aan het personeel van die betreffende Kruidvat want zondag kreeg ik een mail van Kruidvat dat het zondag al online was en vanaf maandag 3 dagen lang in de winkel.
Jemig, das dan wel heel lullig ja... Moet zeggen dat ze bij 'mijn' kruidvat maandagochtend ook niet van de actie afwisten, maar doordat ik het zei zijn ze er achteraan gegaan... Toch slecht geregeld! Hier net nog een keer naar de kruidvat geweest, ze hadden de schappen weer aangevuld! Voor 16,98 euro had ik: Little People auto + camper Holle Bolle Big (spel) Magisch tekenbord 3 Little people figuren in tube Kreeg naast de 1+1 gratis nu ook nog 30% extra korting, heel apart, maar normaal betaal je alleen al voor de little people auto+camper 17,99 euro, dus rara hoe ze aan dit totaalbedrag komen (alles stond wel op de bon)... Maar goed, mij hoor je niet klagen, heb weer voor een jaar kadootjes in huis!
Hier ook nog even mijn slag geslagen. Er was wat dat betreft nog redelijk veel bij ons. Ik heb Little people safari jeep Little people back yard 2x little people koker met poppetjes 2x zaklampje van fisher price. Ik was 30 euro kwijt voor dit alles. Alleen al de safari jeep was eigenlijk 20 euro. Dus vind het een goede actie.