Hier gistermiddag in de winkel geweest en ze hadden nog best veel Heb gekocht: Schoonmaaksetje Magisch tekenbord Houten loopfiets (2wieler) 2x houten knikkerbaan Huten baan waar je vormpjes zigzaggend vanaf kan laten gaan 43 euro bij elkaar, hier wel echt de helft van het normale bedrag
net geweest steffi pop met puppies steffie pop met baby en stofzuiger en zo 2 magische tekenborden 20,98... dat was goedkoop want vorig jaar een magisch tekenbord gekocht voor meer dan 10 euro en was stuk minder stevig
mmmm bestelling is vertraagd, morgen weer bellen, ik had behoorlijk wat besteld, hopelijk komt het nog goed!
Zal straks wel even kijken voor je... Als ik hem zie, wil je er nog iets anders bij? t is natuurlijk 1+1...
Helaaspindakaas... Kruidvat was hier zo goed als leeg qua speelgoed, stonden alleen nog wat onverkoopbare / ongewilde dingen!
Hoofddorp floriande heeft hem nog, .stond er vanmiddag nog mee in mijn handen maar niet gekocht. Heb nu spijt en zit inmiddels weer in assen dus kan niet terug. Baal er van.
Is een bekend 'euvel' van het KV. Heeeeel erg rete irritant!! :x Heb al zo vaak naast de post gepiest dat ik helemaal klaar ben met die zogenaamde aanbiedingen van hun. Megagrote advertenties en supergoedkoop en dan krijgen ze daar 1 van binnen per filiaal die op maandagmiddag al verkocht is, terwijl in de folder staat dat het pas op dinsdag in gaat pffffffffffffffftt :x Kan er zo weer boos van worden. Ik fl*kker die KV folder nu meestal direct in de kliko.
mamapeetje ja klopt ik had laatst d&g parfum gezien in de folder ik daar gelijk heen maandag, zegt ze eerst nee die is er nog niet komt morgen binnen, maar ik zag dus een fles staan ik zei ja daar , mocht ik hem toch meenemen voor actieprijs, en ik ging dinsdag voor nog een fles maar het was zogenaamd op ( ze hadden dus niet eens binnengekregen maar oke ik was allang blij dat ik 1 fles had kunnen kopen