Onze dochter is 15 juni jl. 2 geworden. Slapen ging altijd prima, uitzonderingen tijdens ziek zijn e.d. daargelaten natuurlijk. Opeens, van de een op de andere dag, gaat het in slapen weer gepaard met huilen, wat ze echt sinds baby-af al niet meer deed. Ook is ze veel aan het snikken 's nachts en wordt ze niet erg vrolijk wakker. Ik vind het zo naar voor haar en vraag me af wat er aan de hand is. En wat ik natuurlijk kan doen voor haar. Iemand ervaring mee?
Ik denk dat iedereen heeft ervaring mee want dat hoort gewoon bij kinderen in dieverse leeftijden. Gewoon troosten en terugleggen meer kan je ook niet.
Oren al laten checken? Als dat hier gebeurt, is er meestal weer een heftige verkoudheid/griep met oorontsteking in aantocht. Ook begonnen met 2 jaar hier de groeipijnen. Zetpilletje deed daar wonderen bij.
Heeft mijn dochtertje ook gehad toen ze net 2 werd. Gaat over.. Alleen de laatste paar dagen is ze hier ook bezig met tijd trekken en zeggen nee ben niet moe en hoef niet te slapen.. Ben je inmidells uur verder eer ze dan in bed ligt..