Hoi, Over 5 dagen is het zover dan ga ik trouwen iets wat ik eigenlijk nooit van mijn leven zou doen en dat ook altijd gezegd heb. Na 10 jaar ellende in mijn vorige relatie heb ik nu echt de ware gevonden en ben zo zo gelukkig. We houden het lekker simpel en klein dus geen groot feest maar lekker met de kids en wat vrienden maken we er een mooie dag van. Zodra de dag geweest is zal ik er zeker foto's van plaatsen en natuurlijk van de mooie bruidskids. Oh vind het zo spannend nu. Liefs mamavan5
Meid, van harte gefeliciteerd! Geniet van al het moois dat gaat komen en natuurlijk van je huwelijksdag!
Als ik er weer aan terugdenk aan mijn eigen trouwen: wat was ik zenuwachtig van tevoren. Maar toen de dag eenmaal aangebroken was vielen alle zenuwen van me af. Laat het maar lekker over je heen komen wat er gebeurd, al vier je het maar in het klein. Ik wens je een hele fijne dag toe. En dat jullie heel gelukkig zullen blijven met elkaar!!!
Gefeliciteerd!!!! Trouwen is ontzettend mooi en je moet er echt echt echt! van genieten. Zelf maak ik met mijn werk bijna dagelijks bruiloften mee, dus weet waar ik over praat
Ik ben 2 jaar geleden getrouwd met de liefde van mijn leven, en ondanks dat ik met plannen en alles geen zenuwen had kwamen bij mij ook die zenuwen ( leuke zenuwen ) van tevoren. Ik zou zeggen net als iedereen hier, geniet ervan, zo'n dag is zo bijzonder. Zowel mijn man als ik hebben een fantastische dag gehad. Ik wens jou en je man een prachtdag met zowel weer als het beleven van de dag. Groetjes, Vuurmeisje
Hoi, Dank jullie wel voor jullie reacties. Heb er echt zin in hahah maar de zenuwen gaan al lekker door mijn lijf heen. We trouwen in de ochtend en daarna gaan we lekker koude shotel eten met broodjes en warme en koude snacks. Tegen de avond lekker bbq met zijn allen. Hopen dat het mooi weer wordt kunnen we alles lekker buiten doen. Zit nu alles echt na te lopen of alles geregeld is haha jurk is klaar en hangt al te wachten kids zijn er al helemaal klaar voor en vragen elke dag mam wanneer ga je nu trouwen haha. Erg leuk allemaal en ik mag erg blij zijn dat ze er zo mee omgaan de oudste had in het begin zoiets van mama waarom trouw je dan niet met papa maar na een goed gesprek ziet ie het helemaal zitten en kijkt er ook erg naar uit.
Wat spannend, aftellen naar je mooie dag! Ik weet nog goed hoe het voelt, want ik ben afgelopen mei getrouwd. Nu mag je nog zenuwachtig zijn, maar probeer op de dag zelf echt te genieten. Want voor je het weet is het voorbij. Ik hoop dat je de dag van je dromen gaat beleven!
Superleuk! Ik wens je een schitterende dag toe vol mooie momenten en natuurlijk ook een gelukkige en mooie toekomst samen Ikzelf ben vorig jaar getrouwd en het was een superdag! Wel wat zenuwachtig maar uiteindelijk is alles prima verlopen! Groetjes en geniet ervan want de dag is zo voorbij!
Nou morgen is de grote dag. Kijk er erg naar uit alleen..... is mijn mannetje ziek aan het worden voelt zich niet lekker... Hoop dat hij zich morgen beter voelt we hebben van zijn zoon al een heel mooi cadeau gekregen waar we allebij erg blij mee zijn en zijn dochter is ook al druk bezig om iets voor ons te maken. Erg leuk om te zien hoe ze er mee bezig zijn. Vanmiddag komt er al een vriendin van mij en die blijft lekker slapen en morgen vroeg tussen 8 en 9 uur komt de rest.. We trouwen om half 10... Foto's volgen snel
Hopelijk wordt je mannetje niet ziek! Alvast een hele fijne dag! En....wat zenuwen voor zo'n dag zijn heel normaal hoor! Je zult ook zien hoe snel die weer afzakken (ben zelf ongeveer twee jaar geleden getrouwd). Geniet ervan!
Dat je man zich niet lekker voelt heeft vast te maken met spanning. Als het te erg word zou ik misschien ff een pilletje halen bij de dokter. Die hebben ze vast wel voordat je gaat trouwen. En dan moet het goed gaan. Een hele fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd.
Gefeliciteerd en een hele mooie trouwdag toegewenst. Ik hoop dat je aanstaande zich morgen beter voelt Groetjes Elvira
Van harte meid!! Lekker genieten van deze dag. Het word qua weer ook nog eens een mooie warme dag ds wat wil je nog meer!!
Een hele fijne dag morgen gewenst! Hopelijk voelt je mannetje zich morgen weer beter . Alvast van harte gefeliciteerd!
Oeh.... vandaag is jullie grote dag. Het ja - woord is allang geweest natuurlijk... dus jullie zijn officieel getrouwd. Van harte!!!!! Hoe voelde je man zich?