Mijn dochter wordt 2 Juni 1 jaar. Van ons krijgt ze een loop/duwwagen. De visite die op haar verjaardag komen hebben mij al gevraagd wat haar te geven. Ik vraag mij dus af, wat is leuk om te geven waar ze ook echt wat aan heeft en betaalbaar is? Ik heb echt geen idee buitenspeelgoed is niet echt een optie daar wij geen tuin hebben, dus geen glijbaan/zandbak en dat soort dingen. Wat hebben jullie je kind gegeven toen ze 1 werden?
Duplo, little people, playmobile, blokken, houten puzzels, boeken, kleertjes, loopfietsje, vormenstoof
Hier helemaal wild van haar bal! Little People boerderij, duplo, vormenstoof (kon ze goed met 19 maanden) houten puzzel met losse stukjes die ze vast kan pakken aan zo'n pinnetje. Stapelbekers/blokken. Heel veel speelgoed kijkt ze pas sinds kort naar om of wordt herontdekt.
Duplo is hier een groot succes. En verder heeft ze een blokkentrein met een touwtje die ze achter zich aan kan trekken, vindt ze ook erg leuk!
- 3 in 1 fiets (eerst alleen zitten en geduwt worden en daarna 3 wieler) - Pucky loopfiets/loopauto/loopdier (wij hebben een Feber, heel grappig roze beestje en heel wendbaar door de zwaaiwieltjes, ideaal voor binnen) - Little people (dikke hit is hier de dierentuin al maaaaanden, maar ook het geluidenhuis en boerderij zijn erg leuk) - Duplo (hello kitty varianten bv, roze is wel zo gezellig bij een meisje toch ). - Peuter potloden (korter en dikker) en kleurboek - Puzzels
Wat een hoop ideeën Ga zeker even kijken naar Duplo, ik dacht nl dat ze daar wat groter voor moesten zijn, net als Little people.
Mijn zoontje is gek op duplo, houten blokken, stapeltorens etc. Hij heeft voor zijn verjaardag de hele toet toet serie gehad van vtech maar is daar eigenlijk nog iets te klein voor. Hij doet nu meer met die andere dingen.
duplo voorleesboekjes 3/1 fiets en een echte hit is hier een liedjes boek met cd. k3 cd´s little people
Duplo staat vanaf 1.5 - 2 jaar, maar wat iemand tegen mij zei, je moet zo denken, met welk speelgoed kunnen ze het komend jaar spelen dus niet voor nu direct maar iets waar ze zich komend jaar mee kunnen vermaken... Hier staat op het verlanglijstje Duplo Boekjes woezel en pip Nopjespuzzel
Duplo Leesboekjes met van die deurtjes waar iets achter verstopt zit Zwembandjes Emmertje en schepje voor als je naar een speeltuin of het strand gaat Pop Poppenbuggy Vingerverf of andere knutseldingetjes die je samen kan doen Puzzel foam mat Laptop vtech winny the pooh
Een jaar is om echt te bouwen nog wel vroeg maar het spul is niet gevaarlijk en vaak vinden ze het al tof om alles in en uit een emmer/doos te doen. Nichtje speelt er actief mee sinds 1,5 (dus ook echt bouwen), mijn dochter heeft er nogsteeds weinig intresse voor. Little people begon hier al leuk te worden toen ze zelf kon zitten. Met 8 maanden speelde ze al met de dierentuin en poppetjes van de kerststal. Je ziet wel de manier van spelen veranderen door de maanden heen maar een jaar is daar zeker niet te vroeg voor! Erg leuk spul vind ik het (en dochterlief ook).
Duplo (jongste speelt er vanaf 11 maanden al mee) Pop + fles + poppenwagen Little people boerderij Auto's Keukentje Boekjes Cd's Hippy Skippy koe Nijntje verstoppertje Loopauto/fiets
Echt spelen doet ze nu pas en blokjes op elkaar zetten met duplo denk ik vanaf een maand of 18. Veel dingen die ze kreeg kijkt ze nu pas naar om.