Kinderstoel/wipstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SophieW, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Onze dochter is nu 7 maanden, en ze heeft ontdekt dat ze in de wipstoel rechtop kan gaan zitten. Vanmorgen heeft ze bij mijn man dit met zo'n kracht gedaan dat ze met wipstoel en al omviel..... Gelukkig alleen maar een rode plek op haar hoofd maar toch.

Nu wil ik haar in de kinderstoel gaan zetten maar ik weet niet of dat al mag? Ze kan (vind ik) stevig zitten als ik haar neerzet. Ook kan ze zich aan je vingers optrekken en dan blijven zitten. Ik heb haar zich nog niet zelf aan bv de box op zien trekken.....

Ik gebruik de wipstoel om haar eten te geven, dus 's morgens pap, tussendoor fruit, boterham en avondmaaltijd. (4x dus per dag)

Of iets anders dan een wipstoel/kinderstoel? Vind het een beetje eng worden....

Alvast bedankt!

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#2 MMarianne, 15 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2013
    Kwestie van proberen.
    Wij hebben het met 5 maanden geprobeerd maar toen hing ie me nog teveel in de stoel en met 6 maanden zat ie al een stuk beter, goed genoeg om in te eten...wippertje nooit meer gebruikt.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O dat wordt gevaarlijk in de wipstoel. Je kunt haar best even in de kinderstoel zetten om te eten. Desnoods plaats je opgerolde handdoeken tegen haar aan zodat ze goed blijft zitten en steun heeft.

4. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Wij hebben onze meiden in de kinderstoel gezet vanaf een maand of 6. Je merkt vanzelf of ze het kunnen of niet. Als ze wegzakken, zijn ze duidelijk nog te jong. Anders prima voor die eetmomenten.

Onze jongste is 13 maanden en trekt zich ook nog niet op. Gaat ook niet zelf zitten. Dus dat kan zomaar nog even gaan duren :)

5. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier met 6 maanden in de kinderstoel. Wel moesten we hem wat versteviging geven. En nu nog hoor terwijl hij gewoon zelf kan gaan zitten op de grond. Het is gewoon een lui mannetje hihi.

Zolang het alleen voor even wat eten is lijkt het me geen probleem en als ik zo lees kan ze al aardig zitten :)

6. 2jees

2jees Niet meer actief

hier een keer met 8 mnd omdat zitten kon maar vond het niks. Dat rugje.. ik hield haar op schoot.

7. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga gewoon de kinderstoel proberen. Ik voel me echt niet prettig bij de wipstoel..... Kijk wel even hoe het gaat en van de handdoeken is een heel goede tip! Bedankt!
    Groetjes!

Deel Deze Pagina