Speelgoed dat eigenlijk geen speelgoed is

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Adje, Feb 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,265
    25,723
    113
    Oh dat vind ik een leuk idee! Ga ik eens naar kijken als ik bij de action ben.

2. Annigje1

Annigje1 Actief lid

Feb 26, 2018
    348
    180
    43
    Female
    lege tissue doos en wat doekjes of een tasje met blokjes. Kan hij zo een tijd mee spelen :)

Adje likes this.
  3. 0Marleen0

0Marleen0 Actief lid

Apr 1, 2011
    152
    2
    18
    Een schoenendoos, gaatjes erin maken en een hoop rietjes geven. Was hier favoriet!

DastyQueen and Adje like this.
  4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Dochter is pas 7 maanden, maar net als onze zoon is ook zij een hele tijd zoet met de lege verpakking van de billendoekjes, dat kraakt zo leuk. Hier ligt dus standaard een lege verpakking billendoekjes in de box. :D

5. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

-Kartonnen doos
    -De stofzuiger
    -De dweilstok, een schone dweil erop en hij gaat de hele kamer door :).
    -De salon tafel, we hebben er een met een los blad. Hij haalt het eraf en op de driepoot passen dan al zijn auto's.
    - als de auto stoel in de gang staat kan hij daar ook lang mee spelen.
    - rolkoffer is ook een hit op het moment.
    - oh en als ik in de tuin bezig ben wil hij graag in de auto spelen. Dan mag hij voorin achter het stuur zitten, kan hij uren zoet zijn.
    Hij is 2 jaar.

Adje likes this.
  6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    stapel oud papier is hier favoriet.

Adje likes this.
  7. wwrr

wwrr Fanatiek lid

May 14, 2013
    1,280
    448
    83
    Die van ons ook! Geniaal! En ondanks een huis vol speelgoed zit ie hele dagen op z’n kontje in de keuken - niet zijn eigen speelkeukentje met allemaal leuke spulletjes - met de pannen te spelen. Drie stuks met deksels en dan gaan de deksels op de pannen en er weer af en we proberen ze allemaal op de verschillende pannen, want soms valt de deksel er ineens in, heeee dat is leuk! En nu weer op allemaal de juiste deksel. En als je nou heel hard doet dan maakt het ook nog leuk geluid... :D Uuuuuren speelplezier. Zonde voor t geld hoor, al dat speelgoed.

8. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

pak goedkope pleisters van de action! Alle knuffels en poppen worden volgeplakt :roflmao:

Vero0504, Blijdorp and Adje like this.
  9. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,265
    25,723
    113
    Die vind ik ook leuk! Binnenkort maar eens met ‘dreumesogen’ door de action lopen :D

DastyQueen likes this.
  10. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,996
    113
    Stapeltje folder, momenteel wat minder de neiging om alles in dr mond te stoppen. Ze gaan van de bank op de grond links en rechts om dr heen, vervolgens weer op de bank, van de bank en in een lieve bui komt ze de folders brengen (lees schuift ze voor zich uit naar me toe) en gaan we samen boodschappen kijken. Ze is nu toch in die 14maanden sticker sprong dus zowaar blijft ze zitten en kijkt ze mee en wijst ze dingen aan in de folders en kijkt mij vragend aan. Helpt met bladeren en als hij uit is, scheuren....whoaaaaaaaaah!!! En zo ben je zomaar een uurtje bezig.

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Op dit moment kom ik erachter dat mijn dochter ook erg lang zoet kan zijn met reclamefolders :roflmao:

12. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

Mar 5, 2018
    1,165
    868
    113
    Thuis
    Folders, bestek, pannen, lege verpakkingen, dozen, afstandsbedieningen, verpakking gevuld met macaroni o.i.d.

Doe zelf wel eens lege flesjes vullen met macaroni, rijst , zand, glitters, ewrten, enz. dat vind hij heerlijk om mee te spelen. Alle verschillende geluidjes en kleuren!

Share This Page