Aanvulling op het onderwerp 6 maanden wat is leuk voor een kind van 1 jaar. Me vriend wil dat ik eens geen hout koop haha. Wie o wie kan me helpen met het vullen voor Daan zijn sinterklaas zak.
Kartonnen boekjes! Iman is er gek op! En verder had ze met haar verjaardag een pop gekregen (maar dat lijkt me niet zo leuk als jongen hihi) en het learning house van fisherprice. Idd ook een walker hier.
he Sweetangel, Daar wil ik even op inhaken Mijn man had vroeger toen ie ongeveer 2 jaar was dus een pop gekregen ( zijn broer trouwens ook ) En hun zijn daar echt helemaal dol op geweest! Vonden die poppen prachtig! Kregen er zelfs een poppenwagentje bij Dus een pop kan ook heel leuk zijn voor een jongen
Lynn is helemaal gek van stapelbakjes (van die plastic bekertjes), van haar walker (rent het hele huis door) en van little people. Oja en ballen (hard, zacht, groot, klein) zijn ook favoriet
my baby's first laptop[is vanaf 9 maanden] loopwagen blokken zo n piraatschip van mega blocks is ook leuk...
little people is echt heel leuk, heb nog alles van mijn dochter van 9 jaar geleden, en omgerekend in euro's verliest het ook echt zijn waarde niet! heb de boerderij, de garage, een vliegtuig en een bus! en ik denk dat ik vandaag maar eens wat van zolder ga halen
Ik vind Little People ook super! Heb de oude versie van de boerderij en alle kleine kinderen die hier komen zijn er gek van.
cailynn vind de dino van fisherprice geweldig.. kun je balletjes in gooien.. learning house heeft ze ook en speelt ze ook wel mee... boekjes vind ze leuk.. en balletjes