Pampers aanbieding Trekpleister

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door unknowable, 24 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unknowable

unknowable Niet meer actief

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik zou niet te veel luiers kopen.je weet nog niet welke luiers je fijn gaat vinden.hier vond ik pampers bijv niks,dochter lekte er snel doorheen en had vaak uitslag,hier vond ik die van de kruidvat fijner en die zijn zonder aanbieding al veel goedkoper.nu gebruik ik ook graag de luiers van de aldi.
    Wat ik altijd doe is uitrekenen hoeveel je betaald per luier,dan kan je pas zien of het een goede aanbieding is.
    En mocht je pampers wel de fijnste vinden,ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding:is het niet trekpleister dan is het de kruitvat,etos,Ah,bol.com of whekamp.

3. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dank voor je uitgebreide reactie.

Wat vind je een schappelijke prijs voor een luier?

En hoeveel luiers heeft een kind per dag nodig in het begin?

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    De pampers aanbieding is wel echt goedkoop! Ik had 3 pakken maat 1 gekocht (3 voor 20 euro) voor ik beviel en naderhand nog 2 of 3 pakken maat 1 gebruikt voor ik naar maat 2 ging.

Ik vind de pampers new baby wel fijn! Ik had ook een pak in een zwangerschapsdoos zitten en nog een pak van kruidvat. Die waren op zich ook wel ok!

Ik denk dat je best wel 2 of 4 pakken maat 1 kunt kopen kunt kopen! Ze zijn tot 5 kilo dacht ik.

Ik had ook 2 dozen met 12 pakken zwitsal doekjes gekocht in de aanbieding, ook ideaal!

5. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Dit is echt een hele goede aanbieding, goedkoper krijg je ze niet. Ik zou zeker een pak of 4 maat 1 en een pak of 4 maat 2 inslaan. Je kan ze later ook ruilen voor een maat groter. Een baby gebruikt ongeveer 6 a 7 luiers per dag.

6. mamatjuh4

mamatjuh4 Actief lid

14 sep 2013
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deze actie geld alleen op de 28e

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Ik lees trouwens net max 4 pakken per klant.

8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Die dingen zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
    En niet voor iedere baby zijn ze fijn.
    Ik sla nooit mega veel luiers in. Ik heb nu voor de baby 2 pakken liggen. Kan altijd nog naar de winkel (of iemand anders even laten gaan)
    Het is niet zo dat je direct niks meer kan met een baby in huis.

9. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb met zo'n zelfde actie ook 4 om 4 ingeslagen. Bonnetje bewaard, dan kan je ze altijd ruilen voor een grotere maat :)

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding, maar 50% korting niet vaak!

Hier 1 pak maat 1 en 4 pakken maat 2 gekocht. Ook bij een 50% actie.
    Maat twee is ook vanaf 3 kg dus die passen ze ook heel snel als het goed is!

11. Graatje

Graatje Lid

9 jun 2013
    77
    3
    8
    Vrouw
    Ik denk dat de new baby ongeveer 1 x per maand met 50% korting te krijgen is. De ene keer bij de etos, de andere keer bij de trekpleister enzv. Het is een goede aanbieding, dus ik zou wel extra inkopen. (Ga ik zaterdag ook doen, thanks voor de tip). Maarr als je baby nog niet geboren is, is het lastig bepalen hoeveel je van welke maat nodig hebt. Mijn kleintje was erg ieniemienie bij geboorte en heeft ongeveer 1,5 maand in maat 1 gezeten. Maar andere babies kunnen direct maat 2 aan..
    Ik vind zelf luierinfo.nl een handige site voor aanbiedingen van luiers. Er staat ook aangegeven hoeveel de luier dan per stuk kost. Zo kun je beter bepalen of het een goede aanbieding is.

12. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Onze dochter ging na twee weken in maat twee, maar dat had ook al wel eerder gekunt (wilde graag de luiers opmaken en het paste nog wel, maar maat twee zat mooier).
    Het is een mooie aanbieding maar als je vervolgens de helft in de kast legt is het een hele dure aanbieding.
    Wij zijn overgestapt naar kruitvat luiers. Ook met plasindicator.
    De new baby van pampers vond ik echt vreselijk stinken.

13. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de tip :)
    ga zaterdag is kijken!

14. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Nou onze was helemaal niet klein,
    3400 gram maar heeft toch nog wel een aantal weken maat 1 aan gehad die zaten veel beter. Maat 2 verzoop hij nog in. Nu is hij 5.5 kilo maar heeft nog steeds maat 2 aan. (Overigens als deze luiers op zijn ga ik wel maat 3 halen)

Deel Deze Pagina