Vanaf dat mijn zoontje 2 maanden is, slaapt hij al door. Hartstikke lekker natuurlijk. Maar nu sinds 5 dagen, gaat ie niet meer lekker slapen. Ook is hij sinds die tijd heel vroeg wakker s'ochtends ( 5 uur, en heeft dan gepoept, ik weet het, een rare tijd) Nou is dat op zich wel te doen. Maar afgelopen nacht werd hij om 3.30 uur wakker ( weet niet waarvan, had niet gepoept of honger e.d.) Toen heb ik hem een speentje gegeven en sliep hij lekker verder gelukkig, tot 5.30 uur (weer gepoept)..... Zolas gisteren, ben ik toen hij wakker werd even naar het winkelcentrum toe gegaan. Hij was opgewekt en lekker wakker. Toen hij een beetje begon te jengelen, zijn we naar huis gegaan, daar legde ik hem in bed, nou slapen, vergeet het maar! Hij zette het op een krijsen en dat ging anderhalf uur onafgebroken door!, In de box was niet goed, troosten werd het alleen maar erger van, wipstoel niet goed, bij papa of mama zitten niet goed........ Uiteindelijk bij mij in slaap gevallen en toen kon ik hem zo wegleggen..... Dit deed hij normaal nooit, ik dacht dat het mss kwam door veel prikkels van het winkelcentrum of zo, nou ja kan gebeuren. Maar vanmorgen weer hetzelfde verhaal! 5.00 uur wakker, 8.00 uur sliept ie eindelijk, Ik weet echt niet wat er is, heb dit nog niet mee gemaakt. Iemand mss een idee of iemand die dit ook meegemaakt heeft?
Hoi Hoi, Tim doet het nu ook alleen hebben we vanaf het begin als hij gaat huilen er geen aandacht aan besteed. Speen erin slapen en meestal huilt hij dan een minuutje. Als we even bij hem kijken en hij is nog wakker dan begint hij weer te krijsen. Het kan natuurlijk ook een sprongetje zijn of tandjes! Hoop dat het snel overgaat! Groetjes Lysanne
Hier ook sinds een paar dagen moeite met slapen. Veel huilen wat hij nooit deed daarvoor. Uiteindelijk naar een paar keer troosten slaapt hij wel. Ik weet ook niet hoe het komt en hoop dat het weer over gaat.
hier ook, zou het in de lucht zitten? ik heb haar nu maar laten huilen want ik werd er doodmoe van, nu slaapt ze *afkloppen*
hoi, Hij as hier ook al 3 kwartier later wakker. Hij was zo moe, dat ie nu al vanaf kwart over 10 slaapt.....
Tandjes misschien? Luka heeft ook drie weken enorm veel gehuild bij het naar bed gaan en dat kwam doordat er twee tanden doorkwamen. Ze sliep ineens ook veel korter en was 's ochtends ook al heel vroeg wakker. Nu zijn ze door en is het weer als voorheen.
Wij hadden ook rond de 5e maand ineens dat onze dochter slechter sliep. Ze ging altijd om 19.30uur naar bed en om 07.15uur moest ik haar altijd wakker maken. En ineens ging ze 's avonds huilen en sliep ze pas tegen 21.00uur! Denk dat het te maken heeft met een sprong. Het heeft bij ons ongeveer 2 weken geduurd en nu is alles weer normaal!