goede spijkerbroek bij smalle meisjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door suusvdw, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hoi,

Vandaag zijn we weer met onze dochter op zoek geweest naar een goede spijkerbroek.
    Het is een erg klein meisje voor haar leeftijd en ook erg fijn.
    Ze heeft maat 98 en is ruim 3 jaar, en weegt nu 12 kilo.
    Alle spijkerbroeken zakken zo van haar kontje af.
    Als we een broek kopen met verstelbare taille blijft de broek wel zitten, maar hangt hij als het ware om haar kontje heen.
    Wat dus net lijkt als een zak om haar lijfje.
    Mijn vraag is dus welke broeken staan leuk bij fijne slanke meisjes?
    Het liefst heb ik een slimfit jeans.
    We zijn vandaag naar de we geweest.
    Maat 92 paste haar wel, maar die was te kort en maat 98 was echt te groot. En dan vooral om haar kontje.
    Dus wie heeft een goed alternatief?

gr Suzanne

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    name it skinny jeans en vingino valt smal en lang.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik lees mee want mijn dochter is 11 kilo en alles valt veel te groot. Toevallig laatst een Vingino gekocht want die zouden smal vallen, nou totaal niet. Moet het verstelbare elastiek helemaal uittrekken, anders zakt ie zo van haar billen af. En dan draagt ze nog een luier....

Ik vind (spijker)broeken van de Hema nog het mooist zitten bij haar, moet ik ook wel strakker zetten maar zijn qua pasvorm wel mooi. H&M is helemaal niks.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Retour en de super skin broeken van H&M ook.

5. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi,

ik heb hier een mannelijke versie! Thijn is erg lang (nog geen 2 en zit nu in maat 92/98, weegt 13 kilo).
    Ik koop voor hem vaak broekjes bij de prenatal. Weet alleen niet hoe de meisjesbroekjes vallen.
    Voor de jongens hebben ze daar mooie, stoere broeken (slimfit).

Wel lastig he, broekjes zoeken!

6. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    De meisjesbroeken bij prenatal passen haar niet.
    Sinds een paar maanden is ze uit de luiers en zitten alle broeken nog losser. Erg lastig dus.
    Ik las ook ergens dat esprit slim fit smal valt.
    Vaak vallen ze bij ons meisje op de benen nog redelijk, maar bij haar kontje dus helemaal niet mooi.
    Het is echt lastig, ik vind jurkjes erg leuk. Maar af en toe een leuke spijperbroek zou ook leuk zijn.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook een latje, 12,5 kilo en 93 cm. We moeten straks echt over naar maat 98, maar die zijn groot... Maat 92 is met knoopsgat elastiek net te doen... Maar goed, ik ben ook op zoek gegaan!

H&M is een ramp. Ik heb daar van de zomer 2 korte broeken vandaan, in maat 86 en dan nog zijn ze erg ruim. Ik bewaar ze nog tot volgend jaar ;) Hema gaat qua pasvorm meestal goed, maar het blijven wel ruime broeken. Een mooie skinny wordt het niet... Leggings koop ik bij de Zeeman, in maat 68/74! Noppies blijft fijn, maar heeft weinig jeans voor meisjes...

Trouwens geinig, ze had vorige week een jeans aan van mijn jongste, maat 62!! Zat haar als gegoten, voor het eerst een broek die haar echt heel mooi zat, ook lekker om haar billen! Wel driekwart qua lengte, maar dat was met dit weer niet erg. Ze vond hem zelf ook fijn zitten ;) Geweldig!!

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Vingiono valt echt niet klein hoor en h&m bij mij ook niet.
    Die kleine meid van mijn vriend is ruim 6 jaar en ze is net stuk gegroeid maar schat nu rond de 1.07 m en rond de 16 kilo. Ik weet het heel erg klein haar moeder is ook maar 1.58 en me vriend 1.75 dus echt groot wordt ze niet.

Ik haal bijna alle kleren bij de zara vooral broeken , die zijn smal. Ze heb heel lang maat 98 gehad en heeft nu net broek maat 104. T shirt wel 110/116. Ze is sinds een maatje ineens uit de 98 en shirt 104 wordt net te klein. Ik zal bij de zara kijken voor haar kan ik alleen daar de broeken kopen. Ook Shirts en jurken zijn echt daar voor haar perfect omdat ze echt heel slank is. koop ook wel eens shirts bij de h&m maar is na een paar keer wassen echt te groot.
    Trouwens korte broeken rokjes heb ze echt nog 98 , bij lange broeken zijn de pijpen te kort en sinds kort bij 104 en stretch kan ze die aan.
    Ik heb veel kleren van Vingino want me zwager zijn zus heb een winkel van Vingino dus lekker goedkoop maar dan heb ze echt van rokjes 92!! Daarom Vingino valt echt groot.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

WAs het wel een skinny of een gewone?

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zag de skinny die ik van H&M heb niet meer op de site staan maar die is echt smal.
    Vorig seizoen was de stof wel dikker, heb een week of 3 geleden een nieuwe besteld en dat is meer een tregging. Maar hij past hier precies en sluit helemaal aan bij haar benen.

11. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Red88, goed idee, ik wilde toch al een keer naar die kids H&M in Zwolle, dus dan kunnen we eens passen.

Zara valt een beetje apart. Ik heb daar een baggy model van, maar die heeft een hele dikke kont er in, heel vreemd. Ze zit daar helaas nog net in de baby maten, en daar hebben ze toch niet zulke leuke dingen als bij die groten... Dus we wachten heel even af!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier 94 cm en 12,5 kg:

Ralph Lauren
    Retour
    Replay
    jegging van H&M :D

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Misschien vallen die kleine maatjs van de zara ook anders als de net wat grotere.
    Toen ik 2,5 jaar jaar geleden bij me vriend kwam gaf haar moeder altijd kleren mee en kochten wij wel eens een pyjama of een shirt meer niet. Nu hebben we alles zelf en heb ze dus grotere maten als jullie kindjes.
    Nu heb ik het wel echt over de jogging en spijkbroekjes spijker leggings want "gewone" broeken kan ik nergens voor haar vinden. Ja Vingino alleen dan een maat kleiner ;) met gevolg dat de pijpen snel te kort zijn

14. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Onze dochter is bijna een meter en weegt zo'n 13 kilo. Ze draagt bij voorkeur geen broeken, dus dat is geen probleem. Vandaag ben ik toevallig tegen een smalle spijkerbroek aangelopen bij de Wibra. Maar ook bij de H&M zag ik hele smalle broekjes. Ik kan ook altijd wel slagen bij de We, maar daar ben je al geweest dus..
    Onze dochter heeft 1 skinny model van Vingino. Ik ben bang dat ze daar als ze een jaar of zes is pas ingroeit..;).
    Het zal toch een kwestie zijn van toevallig tegenaan lopen..

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Een gewoon model, weet niet of het daaraan ligt, maar hij valt echt niet mooi, ding kostte wel (nieuw) 50 euro, ben blij dat ik dat er niet voor betaald heb.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

In ieder geval wel een goede tip van skinnies van de H&M, zal daar nog eens kijken als ik weer broeken nodig heb.

17. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Jubel? Ik heb hier ook een smalle van H&M; althans...die staat sinds gisteren op MP, omdat mijn dochter eruit gegroeid is. En Benetton valt ook smal (verkoopt V&D).

18. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hier ongeveer 86 cm en ruim 10 kg en een fijne skinny van name-it.

19. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik heb laatst bij de Bristol een leuk broekje voor onze dochter gekocht. Ze heeft ook wel een paar andere broekjes gepast daar, maar die waren niet echt mijn smaak, maar ze pasten wel.
    Dochter is ook heel smal, ze is nu 92 cm, en 11 kilo. Meestal heeft ze dus ook een rokje of een jurkje aan.
    V&D heeft af en toe ook smalle modelletjes.

20. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Hier ook een sprietje, ik heb nu de mazzel dat ze veel leggings aan wil met rokje, want broeken zijn een ramp! Scapino lukt nog wel trouwens... En verder zal ik van de winter ook moeten zoeken! Of hele dikke majo's kopen!

Deel Deze Pagina