Speelgoed in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Omelet, 20 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ook een paar knuffels en een speen. Mobile heeft altijd boven de box gehangen.

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    In het bed van mijn oudste ligt heeeeel veel, doet ze zelf en ze slaapt prima zo :) dan vind ik het best!
    En in die van de jongste ook veel maar hij slaapt er zelf niet in ;)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden heeft zijn favoriete tutdoek (Nestle tutdoek) in zijn bedje. In tweevoud, want hij wil er nog wel eens eentje door het bed slingeren :D en dan is het jammeren geblazen. Verder nog een Nijntje tutdoek,
    En dan bij het hoofdeinde een hondentutdoek en een giraffe knuffel die muziek kan maken. Ook nog een knisperboekje. Hier kan hij dus niet bij als hij slaapt.

's Ochtends als hij wakker is, mag hij eerst met zijn knuffeltjes en dat boekje spelen. Verder hang ik dan nog een muziektelefoon bij hem in de buurt. Hier is hij zo nog een dik half uur zoet mee. Intussen kunnen wij rustig wakker worden en ons aankleden en klaarmaken in de badkamer.

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    3 knuffels.
    Ik heb er geen mobiel bij gehangen omdat hij in het begin moeizaam in slaap viel. Ik merkte dat hij hoe rustiger het was beter in slaap viel. en nu gaat het prima.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Alleen een tuttelknuffie! en het muziekgedeelte van haar mobiel zit nog op haar ledikant maar die gebruikt ze alleen als ze wakker word smorgens :)

Verder staat er op haar kamer een grote kist met knuffels die ik leeg gooi in haar bed als ik de was ga doen bijv. kan zij lekker spelen..

maar als ze moet gaan slapen heeft ze dus 1 knuffeltje

6. fafa

fafa Niet meer actief

Hier ligt helemaal niks in bed. Ik blijf altijd bij DL op de kamer tot ze slaapt, en als ze met een knuffeltje gaat liggen spelen duurt dat alleen maar langer. ;)

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hier 2 knuffels in bed, waarvan 1 met een kleine bijtring eraan. Met speelgoed in bed komt het hier niet goed denk ik, dat wordt 1 groot feest s'nachts :)

Deel Deze Pagina