Speelgoed in bedje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eve, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Fynn ligt 's ochtends als ie wakker is vaak nog rustig wat rond te kijken of met z'n handjes/voetjes te spelen. Maar ja, op een gegeven moment gaat hij zich toch vervelen. Het lijkt mij dus leuk om iets van speelgoed op te hangen ofzo (kan ik zelf ook weer iets langer in bed blijven liggen :D ).

Hebben jullie dat ook gedaan? En zo ja, wat voor speelgoed?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik heb een dromenvanger boven het bedje hangen (zo hoog dat ze er niet bij kan) Daar kijkt ze altijd naar.
    Ook bestudeerd ze het winnie the pooh schilderij.

Verder heb ik geen speelgoed in bed...vind dat toch een beetje eng.
    Je zou ook een mobiele op kunnen hangen (ook hoog genoeg)

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb een knuffel, een zachte rammelaar in dr bedje liggen.. speelt ze lekker mee

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb de vraag een beetje verkeerd geformuleerd. Doe zelf ook geen speelgoed IN het bedje. Vind ik ook nog een beetje eng.

Vanaf wanneer kun je eigenlijk gerust een knuffel in bed leggen?

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat is er eng aan?..

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Volgens mij kan een knuffel wel zolang het gezicht er niet mee bedekt kan worden.

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ben bang dat Fynn er 's nachts met z'n gezichtje in gaat liggen en zo dus niet goed kan ademen. Weet niet of hij al snapt dat hij de knuffel dan weg kan halen.

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    j hijs idd nog wel klein, maar een klein knuffeltje rolt wel weg.. geen grote beren in bed natuurlijk, maar ik zou idd wel ff wachten tot je zeker weet dat hij alles goed vast kan pakken en weg kan leggen...

9. sim

sim Niet meer actief

ik heb een nijntje-knuffel-doekje in zijn bedje liggen, en dat moet altijd een beetje over zijn hoofdje liggen, heel raar, maar als ik dat doe slaapt hij vrijwel direct, overdag sabbelt hij lekker op die knoopjes (van stof) ik neem dat ding overal mee naar toe. hij draait zijn hoofd wel weg als hij er helemaal onder zou liggen. het is van licht stof. een zachte rammelaar ligt ook in zijn bedje. nou kan hij nog niet echt bewust iets oppakken (alleen grijpen) maar je voelt zelf wel aan wat wel en niet in het bedje kan.

misschien is een mobiel boven het bed ook een idee?

10. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Toevallig vroeg mijn moeder gisteren aan mij of ik z'n hondje (aan zo'n trekveer) niet leuk boven z'n bedje zou hangen.
    Hij heeft nu alleen mijn muziekdoosje van vroeger erboven hangen en dat doen we altijd even voor het slapen gaan of als hij verder even in zijn bedje moet wachten ofzo.
    Maar zelf heb ik toch nog sterk de neiging om z'n bedje verder speelgoedvrij en rustig te houden. Dat is tenslotte voor slapen en spelen doen we dan in de box of in ieder geval buiten bed. Vraag me niet waarom, maar het lijkt mij duidelijker ofzo.
    En eigenlijk wilde ik het ook zo proberen te houden. Hooguit straks als hij verknocht raakt aan een doekje of een kleine knuffel ofzo, dan mag dat wel mee, want dat biedt dan misschien weer troost.
    Maar of het allemaal zo zal gaan als ik nu denk, dat zal de tijd leren... ;)

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Vince heeft een tutpop,hiermee bedekt hij zijn ogen om in slaap te kunnen vallenIk ga dan na een paar minuten kijken en haal het weg.Vaak als ik ga kijken heeft hij hem zelf al weggetrokken.
    Een knuffel kan voglens mij geen kwaad zolang het kindje het maar zelf opkan pakken(bedoel dus niet te groot en te zwaar)

Liefs,Claudia

12. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik ben van mening dat een bed is om te slapen en een box is om te spelen. Alyssa heeft aan het hoofdeind (waar ze dus niet bij kan) een paar knuffels staan, en ze heeft naast haar hoofd een klein knuffelschaapje staan tussen de bedspijlen, waar ze naar ligt te kijken. En ze vermaakt zich prima zo ;) Ieder voor zich natuurlijk, maar ik denk dat het duidelijker voor het kind is als je geen speelgoed in het bedje legt.

13. sim

sim Niet meer actief

is ook zo een box is om te spelen, denk ook dat als er teveel speelgoed zal liggen dat er moeilijk onderscheid is. daarom heb ik er ook maar één knuffeldoekje in...

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    alsof je 100 dingen in t bedje legt?
    naja ieder zn mening natuurlijk.
    maar noa weet echt wel wat ze moet doen in bed hoor... of er nou 2 dingen inliggen of niet...

15. sim

sim Niet meer actief

:) dat wordt wel erg vol haha

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaaahha, wel?

17. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen.. Ieder kind is ook anders, en iedereen moet doen waar ie zich het prettigst bij voelt. Ik gaf alleen mijn mening, dat mag toch?

18. sim

sim Niet meer actief

meis, ik lachte je niet uit hoor :D hoop niet dat je dat zo opvatte, zag alleen voor me een kindje bedolven onder het speelgoed.

het maakt ook niet uit, ieder moet het voor zich weten. bovendien laat denk ik niemand een wakker kindje zolang in bed liggen dat het zich een tijd gaat vervelen...

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik schreef toch ook, ieder zn mening?..

jij voelt je geloof ik eerder aangevallen ..

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nee, ik voelde t niet zo hoor..
    ik zeg altijd alles in t overdrevene..
    zoals: "ik heb t al 100 x gezegt"in werkelijkheid was t natuurlijk 3x ;) hih

Deel Deze Pagina