Nee dat denk ik idd ook niet. Alyssa geeft het in ieder geval altijd luid en duidelijk aan als ze uit bed wil
Hier geen speelgoed in bed. Wel een knuffeltje om mee te kroelen evt en boven het bedje een mobile of dromenvanger om naar te kijken. Geen speelgoed in het bed, dat ligt in de box Box = spelen, bed = slapen
maar wie had in dit topic dan speelgoed in t bedje gelegd?... en/of voorgesteld als idee? en is een knuffel dan geen speelgoed?
Hallo, hallo Ga m'n topic nou niet zitten verdraaien met z'n allen Ik ben ook echt niet van plan om van z'n bedje een speeltuin te maken hoor. Het leek me gewoon leuk als Fynn iets leuks heeft om naar te kijken. De dromenvanger vind ik iig een leuk idee. Dank daarvoor
Hoi, ik heb ook een knuffel en een paardje met rammelvoetjes wat aan de bedrand vast zit. En mijn zoontje slaapt al vanaf 5 weken door en echt als een os als hij in bed ligt, dus het is echt geen probleem.
Oh oh daar kom ik met mijn 'speeltuin' Bij het hoofdeind van Iman zitten 2 knuffels, ze heeft 2 tutteldoekjes in bed en een zachte rammelaar. Met die knuffels speelt ze smorgens als ze wakker wordt.
Mila heeft zo'n doekje van Label Label. Vindt ze helemaal geweldig en kan ze lekker aan frunniken als ze wakker is!
Keano heeft een banaan in bed die heb ik aan zijn bedje vastgemaakt zodat hij hem niet over zijn gezicht kan leggen. Die banaan kan van alles er zit op spiegeltje op, knisper in zijn schilletjes etc, heb hem bij de prenatal gekocht. Hij is er helemaal gek op. Ook heeft hij een bijtring in zijn bedje i.v.m. zijn tandjes. liefs, misspuma
Sophie heeft twee knuffels aan haar hoofdeinde liggen maar daar kan ze (nog) niet bij. Verder heeft ze een Classical Chorus muziekmobiel van Fisher Price boven haar hoofd hangen, dat is een enorme hit. Ook als hij niet speelt kan ze fijn naar de sterretjes kijken.
Hier niks geen speelgoed en knuffels in bed. Boven z'n bedje hangt een mobiel, en dan kan hij daar naar kijken.
hier links en rechts een klein knuffeltje, soms ipv een knuffeltje een zachte rammelaar, hier speelt ze mee als ze wakker in bedje ligt en met spelen bedoel ik dat ze er tegenaan slaat en erin pookt met haar vingertjes (dit vind ze trouwens fijner dan in de box liggen, is kennelijk te druk ofzo)
Yeline heeft vanaf ze in dr ledikantje slaapt knuffels in bed en heb nu nog een muziekmobiel van nijntje er boven hangen een gewoon muziekdoosje en nog 1 muziekdoosje haha met muziek van mozart, bach en beethoven waar eigenlijk een mobiel aan hoort. Yeline vind het prachtig en 's ochtends hoor ik altijd muziek uit dr kamer komen want ze kan ze nu zelf aan doen en dan zit ze lekker te spelen in bed met dr knuffels.
hier is de nijntjesknuffel aan doek ook favoriet en som ligt hij ook op haar hoofd maar ze kan gewoon ademen ik heb ook een grotere glow in the dark nijn, die saat met een zachte haar elasiek aan de spijlen vast die kijkt ze ook aandachtig aan en aait deze.
Joey heeft altijd speelgoed in zijn bedje. Als hij wakker is gaat hij eerst spelen, ik hoor hem met zijn speelgoed timmeren tegen zijn bed ... maar hij is er wel even zoet mee, en daardoor kan ik 's morgens eerst even bijkomen voor ik hem eruit moet halen