Speelgoed in bedje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eve, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

:D kee dan :D

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Nee dat denk ik idd ook niet. Alyssa geeft het in ieder geval altijd luid en duidelijk aan als ze uit bed wil ;)

3. sim

sim Niet meer actief

ja hier ook hoor! en in de box trouwens ook :)

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier geen speelgoed in bed. Wel een knuffeltje om mee te kroelen evt en boven het bedje een mobile of dromenvanger om naar te kijken. Geen speelgoed in het bed, dat ligt in de box ;) Box = spelen, bed = slapen :)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    maar wie had in dit topic dan speelgoed in t bedje gelegd?... en/of voorgesteld als idee?

en is een knuffel dan geen speelgoed?

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo, hallo :rolleyes: Ga m'n topic nou niet zitten verdraaien met z'n allen :D Ik ben ook echt niet van plan om van z'n bedje een speeltuin te maken hoor. Het leek me gewoon leuk als Fynn iets leuks heeft om naar te kijken. De dromenvanger vind ik iig een leuk idee. Dank daarvoor :D

7. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Graag gedaan....ik heb de dromenvanger van de Hema

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    ik heb ook een knuffel en een paardje met rammelvoetjes wat aan de bedrand vast zit. En mijn zoontje slaapt al vanaf 5 weken door en echt als een os als hij in bed ligt, dus het is echt geen probleem.

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Oh oh daar kom ik met mijn 'speeltuin' :)

Bij het hoofdeind van Iman zitten 2 knuffels, ze heeft 2 tutteldoekjes in bed en een zachte rammelaar.
    Met die knuffels speelt ze smorgens als ze wakker wordt.

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    kijk je wel uit... straks raakt ze bedolven onder de knuffels (hihhi)

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Biatch 8) ;) :)

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    u talkin'to me?..
    u talkin' to me?

13. dani

dani Actief lid

5 mrt 2006
    135
    0
    0
    Mila heeft zo'n doekje van Label Label. Vindt ze helemaal geweldig en kan ze lekker aan frunniken als ze wakker is!

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano heeft een banaan in bed die heb ik aan zijn bedje vastgemaakt zodat hij hem niet over zijn gezicht kan leggen. Die banaan kan van alles er zit op spiegeltje op, knisper in zijn schilletjes etc, heb hem bij de prenatal gekocht. Hij is er helemaal gek op.
    Ook heeft hij een bijtring in zijn bedje i.v.m. zijn tandjes.

liefs, misspuma

15. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Sophie heeft twee knuffels aan haar hoofdeinde liggen maar daar kan ze (nog) niet bij. Verder heeft ze een Classical Chorus muziekmobiel van Fisher Price boven haar hoofd hangen, dat is een enorme hit. :) Ook als hij niet speelt kan ze fijn naar de sterretjes kijken.

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hier niks geen speelgoed en knuffels in bed.
    Boven z'n bedje hangt een mobiel, en dan kan hij daar naar kijken.

17. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    hier links en rechts een klein knuffeltje, soms ipv een knuffeltje een zachte rammelaar, hier speelt ze mee als ze wakker in bedje ligt en met spelen bedoel ik dat ze er tegenaan slaat en erin pookt met haar vingertjes (dit vind ze trouwens fijner dan in de box liggen, is kennelijk te druk ofzo)

18. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Yeline heeft vanaf ze in dr ledikantje slaapt knuffels in bed en heb nu nog een muziekmobiel van nijntje er boven hangen een gewoon muziekdoosje en nog 1 muziekdoosje :oops: haha met muziek van mozart, bach en beethoven waar eigenlijk een mobiel aan hoort.
    Yeline vind het prachtig en 's ochtends hoor ik altijd muziek uit dr kamer komen want ze kan ze nu zelf aan doen en dan zit ze lekker te spelen in bed met dr knuffels.

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier is de nijntjesknuffel aan doek ook favoriet en som ligt hij ook op haar hoofd maar ze kan gewoon ademen

ik heb ook een grotere glow in the dark nijn, die saat met een zachte haar elasiek aan de spijlen vast die kijkt ze ook aandachtig aan en aait deze.

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Joey heeft altijd speelgoed in zijn bedje. Als hij wakker is gaat hij eerst spelen, ik hoor hem met zijn speelgoed timmeren tegen zijn bed :) ... maar hij is er wel even zoet mee, en daardoor kan ik 's morgens eerst even bijkomen voor ik hem eruit moet halen :D

Deel Deze Pagina