Speelgoed in box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door debbie1988, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo allemaal,

wat voor speelgoed kan je wel en wat kan je beter niet in een box leggen voor een pas geboren baby? Want ik denk dat hard speelgoed bijvoorbeeld nou niet echt verstandig is? En zo een speelbord wat je aan de zijkant kan hangen van je box? Iemand tip over wat wel en wat niet kan?

Groetjes Debbie

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Voor een pasgeboren baby zou ik niks of alleen zo'n zacht doekje in de box leggen. Een pasgeborene speelt nog niet.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik had alleen een mobile boven de box hangen. Daar kijkt ze trouwens al heen sinds de 2e week. Nu heb ik ook een boxspiraal en een muziek-nijntje erin hangen. Ze is een dikke maand en kijkt echt overal heen. Speelgoed wat ze moeten oppakkenof knuffels of zo, dus speelgoed om ECHT mee te spelen heb je in het begin echt niet nodig!

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Het heeft lang geduurd voor Serjenka naar haar speelgoed in de box keek en daardoor heb ik er ook een lange tijd niet veel ingelegd. Een paar knuffelbeertjes en haar muziekmobiel, daar was ze al meer dan tevreden mee. Pas nu ze 4 maand was heeft ze meer en meer interesse beginnen krijgen in haar speeltjes.

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb een boxspiraal en wat knuffeltjes en een pak met luiers en doekjes in de box liggen.

De muziek mobiel moet ik nog erboven hangen..

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    felle zachte spullekes

maar net als de andere al zeggen spelen begint pas met een mndje of 4

maar kleurtjes trekt wel aan :)

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    boxspiraal waar paar knuffeltjes aanhangen, een zacht knisper zakje, rammelaar en knuffel.

Deel Deze Pagina