Combi-kinderwagen bij Etos voor 180 Euro

Discussion in 'De babyuitzet' started by Vera, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Hoi meiden :p ,
    ik heb vandaag bij Etos voor 180 Euro een combi-kinderwagen gekocht. Stond in het krantje (geldig van 7-8 tot 20-8).
    Ik zal hem hieronder beschrijven:
    * Driewieler met grote wielen.
    * Zwenkwiel voor
    * Zwart met aquablauwe accenten. Binnenbekleding licht grijs.
    * Achterwielen met 1 druk op de knop te verwijderen
    * Klein opvouwbaar (met wielen eraf past hij zelfs in mijn Opel Corsa-achterbakje)
    * Losse reiswieg.
    * Om te bouwen tot buggy.
    * Met regenscherm, boodschappenmandje en dekbedovertrekje
    * Verstelbaar stuur.
    * Lichtgewicht
    Echt de moeite om te kopen. Zit echt alles aan wat wij graag wilden. Rijdt ook nog fijn ook. Wat wil je nog meer :D .
    Heb je 8000 Airmiles dan kun je hem zelfs voor 99 Euro kopen.
    Deze tip wilde ik jullie niet onthouden.
    Ik heb wel eerst even de Etos gebeld of ze hem nog hadden, zodat ik niet voor niks ben gegaan. Want ze vliegen natuurlijk de deur uit.

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Misschien een hele stomme vraag hoor maar hoe groot is die kinderwagenbak? Ik had het idee dat ie erg klein is... zou je mischien ff de lengte kunnen meten (binnekant dus de ruimte die de baby heeft) :oops:

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Hoi Zeeuws Meisje,
    geen probleem hoor ;)
    De grote van de bak is zo'n beetje het enige waar ik niet erg naar heb gekeken. Ik heb hem voor je opgemeten.
    Lengte is 80 cm. En breedte is 32 cm.
    Lijkt me groot genoeg. Vanaf dat het kind kan zitten gaat het toch in de buggy. Of zie ik dat fout?
    Groetjes Vera :D

4. Zeeuwsmeisje

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Het moet idd goed kunnen zitten en dan het beste in de meest platte stand eerst... heel heel heeeeeeeeel erg bedankt! :D

Verder ziet ie er echt goed uit... niet wankel oid?

Nu nog eens met mn man babbellen!

5. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    ik heb em ook zien staan..
    ziet er heel mooi uit en echt niet duur!!!
    maar ik heb mn wagen al besteld...
    zie nu opeens veel goedkopere wagens die ik ook best mooi vindt, maarja ben ook blij met die van mij hoor!

6. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ik heb er ook naar gekeken, maar je moet hem vanuit de doos kopen. Ze wilden hem niet in elkaar zetten. Ik vind het wel erg belangrijk dat ik weet hoe die rijdt en eruit ziet, dus ik heb hem mooi laten staan. Ik durfde de gok niet te nemen.

7. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Daarom heb ik dit berichtje ook geplaatst, zodat jullie weten dat ie echt de moeite is om te kopen ;) . Verder kan je hem gewoon terugbrengen hoor. De bon bewaren en weer netjes terug inpakken. Dat heb ik nog extra gevraagd in de winkel, omdat de mijne dus ook nog ingepakt stond.
    Aangezien je voor een nieuwe wagen met dezelfde mogelijkheden makkelijk 400 a 500 Euro betaald, vond ik het de moeite. Maar iedereen moet dat gewoon zelf weten natuurlijk :D .
    Ik wilde het jullie in elk geval laten weten. Daar is het forum voor, toch?!

8. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    zeker Vera :)

maar de wagens die je bestel komen ook in een gesloten doos bij je thuis hoor dus weet je ook niet of alles wel goed zit (quinny bv )

stond er geen wagen opgezet dan?

9. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Volgens mij verschilt dat per winkel. Waar ik hem heb gekocht niet, maar in een andere plaats waar ik toevallig bij Etos kwam wel, dus...

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selaam

het is de babies first kinderwagen/wandelwagen. die ze ook bij blokker hadden maar dan in een andere kleur. deze kleur vind ik wel mooier. ik heb nu grijs met oranje. ik wilde groen maar ze hadden mij de verkeerde kleur gegeven maar ik kon niet meer terug want ik had hem al 6 mnd in huis.

11. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    In Den Haag (Megastores) stonden ze ook uitgestald.

12. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    Ik zag hem vanmorgen bij de ETOS staan. Hij was bij ons wel helemaal opgezet. Het nadeel vind ik, dat de kinderwagenbak de andere kant op staat, zodat je er niet in kunt kijken terwijl je loopt.

13. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Huh? :( Bij mij staat de kinderwagenbak gewoon naar me toe hoor.
    Alleen de buggy niet, maar dat leek mij geen probleem omdat kinderen toch graag om zich heen kijken vanaf het moment dat ze er in kunnen zitten.
    Groetjes Vera

14. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    ? Nou da's ook raar. Misschien hebben ze m er dan verkeerdom opgezet? Vreemd? :confused:
    Voor degenen die hem willen kopen toch handig om het daar dan even na te vragen. ;)

15. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zulke hebben ze ook bij halfords... daar kosten ze 170.00 euro geloof ik
    maar is niet helemaal dezelfde... die hebben maar 1 kleur....
    maar is ook een beebiesfirst geloof ik.....

16. Zeeuwsmeisje

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Bak hoort idd naar je toe te staan hoor... zullen hem in de winkel wel verkeerd erop hebben gezet.

17. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    En is de kinderwagen makkelijk en klein in te klappen?
    Heb zelf een renault clio.
    En kun je er ook een bijbehorende maxi-cosi bij kopen, of passen er meerdere op?

Heb hem bij de blokker zien staan.

18. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Ik heb hem vorig jaar bij de blokker gehaald en het viel me heel erg tegen.

Ook omdat marki vrij groot was en er dus al na 2 maanden niet meer lekker in lag kwa breedte dan dat ik hemverkocht heb en een Teutonia gekocht heb vind die bakken kwa lengte en breedte perfect.

19. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Maar is ie wel klein in te klappen?

20. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ja, want je kunt de reiswieg eraf halen en het onderstel erg plat inklappen. De achterwielen kunnen eraf en het voorwiel kan plat.
    Hij past dus ook in de achterbak van mijn opel corsaatje en die is toch echt best klein.
    Anders moet je het gewoon in de winkel eens proberen, als hij daar staat uitgestald.
    En je kunt hem dus altijd terugbrengen.
    Succes ermee.
    Groetjes Vera

Share This Page