vlotte baby, hongerige baby maar niets zelf doen wb eten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mw21, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hallo!

Mijn dochter is altijd best vlot geweest met ontwikklen daarbij is ze altijd al een hongerige baby geweest.
    nu kruipt ze alweer een tijd, klapt in der handen en zit los maar zelf broodkorstje naar haar mond doen? dacht het niet en ze maakt niet eens aanstalte om de fles vast te houden.
    ook speeltjes enzo gaan niet langs haar mond
    Ze duimt wel veel en gaat met der vingers langs der lippen om geluid te maken.

herkenbaar? gaat ze dat opeens wel doen?
    met het kruipen vind ik het niet erg dat ze niet alles in haar mond stopt maar zou toch fijn/leuk zijn als ze zelf een koekje kan proberen bijvoorbeeld

2. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Hoi!

Dat gaat ze vanzelf doen, geen zorgen! Ieder kindje ontwikkelt zich anders. Je zult zien dat ze uit het niets plotseling broodkorstjes eet en zelf uit een flesje drinkt. Ik geloof dat onze dochter met een maand of 9 nog geholpen werd met haar tuitbekertje. Blijf gewoon korstjes en flesjes aanbieden, dan leert ze 't vanzelf.

Laat maar lekker op z'n beloop, komt goed!

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Thanx! Maak me ook niet heel druk maar zag opeens kindjes om me heen die jonger zijn het wel doen en dacht huh?
    Toevallig deed ze vanmorgen wel het koekje in mijn mond! Het moet niet gekker worden :)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.273
    6.182
    113
    Ja die van mij konden dat beide wel rond die leeftijd, maar die kropen pas met 13 maanden ;)..ieder kind ontwikkelt zich in zn eigen tempo. En dat verschilt per gebied. Geniet van alles, het gaat al zo snel :(

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.273
    6.182
    113
    Nou zie je, een kind zit vol verrassingen :D

Deel Deze Pagina