Hallo meiden , Ik heb gister een geslachtsbepaling gehad , en wij krijgen een zoon ! Ik was al een tijdje aan het kijken voor kleding voor jongens , ook toen ik nog niet wist dat het een jongen zou worden , Maar het viel me op dat er weinig is.. Tenminste , naar mijn gevoel. Je kan geen winkel binnenlopen of het is roze , alles is roze ! Heeft er iemand misschien een leuke site waar je voor een redelijke prijs leuke kleding voor jongens kan kopen ? Of misschien wat tips , want ik vind het nogal moeilijk.. Ik hoor het graag !
Hey, Wij krijgen ook een zoon en in het begin had ik ook moeite met kleertjes kopen. Moet zeggen dat ze bij V&D wel leuke dingen hebben. Vooral het merk Ducky Beau en Mexx hebben echt leuke kleertjes. Verder heb ik voor in het begin wat pakjes van Prenatal met nijntje Succes met zoeken!
Ik vond het ook tegen vallen maar soms hangt er toch iets leuks tussen (al komt dat maar weinig voor )
hmmz ik heb er geen moeite mee met kleding zoeken voor mijn zoontje ik ga dan ook overal heen ook naar de allergoedkoopste en dan weer naar de allerduurste winkel moet zeggen dat ik veel beter slaag bij de goedkoopste winkel zoals zeeman wibra en dergelijke. waarom duur doen als je kindje er zo snel uit groeit als ik na me zoontje kijk had maat 50 bij de geboorte hij zit nu op 68 en bijna 3 en halve maand oud
Hier ook geen enkel probleem met kleertjes kopen voor mn knul... moet wel toegeven dat ik vaker in de wat duurdere zaken ben, dat scheelt misschien. Heb geen idee hoe t bij goedkopere winkels is... al koop ik wel zijn pyamaatjes etc. bij de Hema en die vind ik altijd superleuk
We krijgen ook een jongetje, heb nog nu toe ook geen probleem met kleren voor me manneke, maar vind wel dat er te weinig keuze zijn voor een jongen...Meisjes kleren zijn zo schatiggg....
Wij zijn laatst voor het eerst bij Bertus geweest, daar hebben ze erg leuke kleertjes. Nou hebben wij een meisje, maar het viel me op dat ze ook echt veel keuze hebben voor jongetjes. Ik weet alleen niet of ze de kleine maatjes ook hebben, wij gingen namelijk voor maat 62. Verder hebben ze bij C&A volgens mij ook wel lekkere stoere jongenskleren. Ik krijg trouwens ook altijd het idee dat er veel meer voor meisjes is, maar ik vraag me nu af of dat komt doordat dat roze er zo verschrikkelijk uitspringt?
Ik heb ook wel het idee dat er voor meisjes meer is, maar ik heb helemaal geen moeite om leuke kleren voor Milan te vinden. Ik zie juist té veel (ook niet altijd handig, want ik wil dan alles kopen ). Maar misschien ligt het ook een beetje aan je smaak. Ik hou erg van leuke blousjes (met een spencer soms) en polo's voor jongens, en niet van die echte babykleren zeg maar.
Heb je wel eens op kleertjes.com gekeken, daar kun je aanklikken of je voor jongen, meisje of unisex wilt zoeken.. Nu weet ik niet wat je voor de kleertjes over ehbt natuurlijk, maar misschien is EBAY anders ook nog wel eens leuk om te sneupen, daar kun je ook op of meisje of jongen zoeken en op maten.. suc6!
i knowwwww soms is het echt zoeken naar iets leuks voor jongetjes! mexx heeft idd leuke kleertjes maar ik vind ze wel erg duur vooral omdat die ukkies zo snel eruit groeien. laatst heb ik bij de zeeman wel leuke kleertjes gevonden en zo goedkoop! mja meisjes hebben idd meer..bij jongens kun je eingelijk alleen naar broekjes en tuinpakjes kijkenmeisjes hebben rokjes jurkjes broeken van allesssssss
dat was altijd al zo en zal jammergenoeg altijd wel zo blijven denk ik. het zijn ook altijd van die standaard kleuren al hebben we nu wel wat dingen van een ander kleurtje kunnen vinden goddank.
Bedankt voor alle snelle reacties , Ik zal is gaan rondsnuffelen zo hier en daar. Het roze springt er idd gewoon erg uit , daarom kreeg ik ook het gevoel dat er voor binken weinig is.. Die kleertjes van Mexx zijn heel erg leuk , alleen vind ik het zonde van me geld.. Kan gerust wel is een pakje kopen , maar wie weet kan die kleine het straks maar 2 of 3 weken aan.. is weer zo zonde.. Misschien bij de Wibra of de Zeeman wat leuks , zal is gaan kijken straks.. Wat ik wel erg leuk vind zijn die iniemienie voetbal pakjes , superleuk ! Alle tips zijn welkom , thanks !
Ik vind dat Noppies bijvoorbeeld wel aardig wat jongenskleertjes heeft. En Villa Happ heeft ook behoorlijk wat leuke kleertjes voor jongens. En Hema soms ook wel, maar die zijn ook wel wat minder 'stoer' en dan vind mijn vriend het weer net meisjeskleren En van de goedkopere winkels vind ik zeeman en wibra wel schattige dingetjes hebben. En Jayro heeft ook aardig wat van de h&m trouwens hoor! Enige winkels waar ik eigenlijk weer weinig leuks zie zijn v&d en c&a bijvoorbeeld. Ik zou dus nog gewoon eens goed rondkijken, het is er echt wel En inderdaad kleertjes.com is een leuke om online te bestellen.
Wij kopen kleertjes voor aaron bij: H&M, Hans textiel (moet je het treffen) name it, prenetal en sommige dingen van de hema. Ook in kleinere boutieks kan je leuk slagen (voor je portemonee wat minder)
Nou meiden stel je eralvast maar op in het blijft voorlopig moeilijk om leuke jingenskleding te kopen ook ik heb er nog steeds moeite mee, en dat dus al ruim 2 jaar wij hallen het weg bij: zeeman, Hema, Henk ten Hoorn, C&A, WE ( vanaf maat 92), H&M, V&D, Wibra, Villa Hap en nog kleine keldingwinkeltjes hier in de buurt het is echt goed kijken hoor..... suc6 ermee.... ps ik hoop ook dta het snel beter word hoor, want de meiden kleding is echt in de meerderheid
ik vind dat ze van noppies wel hele leuke pakkies hebben vooral voor het begin omdat het van die fijne zachte pakkies zijn en noppies is trouwens ook niet zo heel duur voor ongveer 25 euro heb je een pakje veder vind ik burbbery, armani en D&G heel mooi voor jongentjes maar ja dat is dan wel weer wat duurder kan je dus beter kopen als ze een maand of 3 zijn want dan houden de meeste baby´s wel een tijdje dezelfde maat, volgens mij zijn er ook heel wat die het via marktplaats kopen als ik veel zo hoor dus mischien kan je daar is gaan kijken.