Ik heb een mand van de ikea voor wat losse zooi De groene En ik heb twee vilten grijze bakken die ik onder de salontafel kan schuiven. http:// http://m.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl3635%7D%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl3635_nl4309%7D%2Fcategories%3C%7Bnlhema_nl3635_nl4309_nl4318%7D&fh_secondid=pnl_39850032 Maar die zijn nog leeg (baby is nog geen 6 mnd), mand overigens ook nog maar voor een kwart gevuld. Wil eigenlijk proberen om veel spul gewoon op haar (vrij grote) slaapkamer te houden. Ze kan toch niet overal mee spelen en ik denk dat het leuk is om e.a. af te wisselen.
Hier probeer ik zoveel mogelijk op te bergen in kasten en manden. Wij hebben een grote klepbank bij de eettafel daarin zitten alle spellen en wat puzzels, grote buffetkast waarvan het onderste deel voor de kids is. Grote duplo kist staat in de woonkamer en nog in de trapkast alle knutselspullen en nog in/bij de keuken 2 manden met auto's. En dan boven nog in alle kamers wel iets
Wij hebben de grijze koffer/kist BYHOLMA van ikea! (Ik kan effe de link niet kopieren) Lekker groot is ie, dus kan veel in. Wij hebben een landelijke inrichting dus de mand pastte hier goed bij. Hij kost 'maar' 59eu en goedkoper kon ik zo'n mand nergens vinden hoor! Kosten al gauw 100eu... Mijn dochtertje kan haar bovenste speelgoed nu gewoon pakken, wat onderop ligt kan ze nog niet bij, daar is ie te diep voor met haar 79cm Ik vond dit een mooie compacte oplossing, omdat ik niet weer een hele kast erbij wilde.. Savonds mikken we alles weer erin en klep dicht en klaar! (Hij is trouwens wel een stuk lichtergrijs dan op de foto! )
Wij hebben van de week bij Ikea de kast Trofast gehaald. Kun je losse plastic bakken met deksel inschuiven. Niet echt een sieraad in de woonkamer maarja hij doet wat hij moet doen: speelgoed opbergen.
Ik heb net een grote houten schatkist gekocht voor zoonlief. Ga hem beschilderen met allemaal piraten dingen, krijgt hij hem voor zijn verjaardag. Ik vind dat er best wat kinderspullen in de woonkamer zichtbaar mag zijn, we hebben nu eenmaal een kind