Ik het hier diverse leuke kinderdvd's welke allemaal nog in PRIMA staat. Het gaat om de volgende titels: - Ontdek het samen met Dribbel; - Dribbels wonderlijke kerstfeest; - De Wielen van de Bus, vijf kleine eendjes; - Teletubbies, allemaal diertjes; - Teletubbies 10, ohhh; - Dansen met de Teletubbies; - Plop en het viool avontuur (met Frans Bauer); - Muis Boerenerf; - Nijntje, de musical Nijntje is er weer; - Nijntje gaat naar de Dierentuin en Nijntjes Nieuwjaarsfeest; - Nijntje en haar vriendjes; - Nijntje is jarig & kleine pluis; - Nijntje & Boris en andere vriendjes; - Nijntje heeft een leuke dag; Per stuk zijn de verzendkosten 1,32 euro per dvd.
Zo juist op Marktplaats een advertentie gezet voor Roze All Star gympen, maat 22. Hierbij de link naar de advertentie Marktplaats.nl > Roze All Star gympen, maat 22 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken.
Diverse kinderdvd's gereserveerd, waaronder: - Nijntje Musical; - Teletubbies dansen; - Teletubbies allemaal diertjes; - Teletubbies handjes, voetjes, knietjes; - Dribbels Wonderlijke kerstfeest. Ik heb nog een heleboel andere dvd's van Nijntje en Teletubbies maar ook andere. Kijk eens rond!! De lijst in 1 van eerdere berichten heb ik plus nog een hoop meer. Hierbij mijn link naar Marktplaats, daar staan alle titels Marktplaats.nl > Div. kinderdvd's, o.a.: Nijntje, Teletubbies, Dribbel, etc. - Cd's en Dvd's - Dvd's | Kinderen en Jeugd.
Leuke driewieler met duwstang in vrolijke meidenkleurtjes. Het fietsje kan worden opgehaald in Den Haag en de vraagprijs is 15 euro.
GERESERVEERD VOOR KOPER - trommel; - rups Xylofoon; - houten insteekpuzzels; - alle leesboekjes; - apenspel; VERKOCHT - 3 dvd's Teletubbies; - Ponypaardjes; Verder diverse kleding verkocht! Kijk eens rond, ik vul het regelmatig aan met nieuwe dingen.
Even een update van de kinderdvd's: - Ontdek het samen met Dribbel; - Dribbels wonderlijke kerstfeest; - De Wielen van de Bus, vijf kleine eendjes; - Teletubbies 10, ohhh; - Teletubbies 10, nog een keer; - Teletubbies, het is jouw verjaardag; - 123, tel mee met Ernie (Sesamstraat); - Dit wil ik later worden deel 2 met o.a. Bassie en Adriaan, Brandweerman Sam, Bob de Bouwer, etc; - Winterfeest, met o.a. Bob de Bouwer, Calimero, etc.; - IJsvrij, met o.a Bob de Bouwer, Calimero, Jellabies; - Kids Part, met o.a. Bassie en Adriaan, De wielen van de bus, etc. - 25 jaar tv hits, met o.a. Peppi en Kokkie, Pipo de Clown, Tita Tovenaar, de Bereboot; - Brum 6 spannende avonturen; - Knorretjes Grote Film; - Plop en het viool avontuur (met Frans Bauer); - Muis Boerenerf; - Nijntje, de musical Nijntje is er weer; - Nijntje gaat naar de Dierentuin en Nijntjes Nieuwjaarsfeest; - Nijntje en haar vriendjes; - Nijntje is jarig & kleine pluis; - Nijntje & Boris en andere vriendjes; - Nijntje heeft een leuke dag; Per stuk zijn de verzendkosten 1,32 euro per dvd. Bij meerdere dvd's moet ik de verzendkosten even nakijken.
Ik heb ook nog leuke speelfilms, hieronder een lijst: - The Weddingplanner; - Scooby Doo; - Sword Fisch; - Gone in 60 seconds; - James Bond, tomorrow never dies; - Dr. Dollitle; - John Q; - Training day; - One Night ad McCool's; - The Texas Chainsaw Massacre; - Hide and Seek; - Fire on the Amazon; - Shouf Shouf Habibi!; - 2 films in 1: Tanguy en Absolument Fabuleux;
VERKOCHT: - dvd Dribbels wonderlijke kerstfeest; - dvd Nijntje de Musical; - Friendz blauw/witte broek maat 86; GERESERVEERD: - 6 kledingstukken maat s; - rok H&M maat 36;