Hoelang duurt het voordat tand doorkomt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Essie28, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Mijn kleine heeft al een kleine maand een wit randje haar tandvlees is dik. Hoe lang duurt het nog? Had niet verwacht dat het zolang duurde.

2. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Ik denk dat het echt per kindje verschilt. Bij die van mij is geen dik tandvlees te zien, er is gewoon opeens een randje zichtbaar. Het duurt een paar dagen tot het randje meer de vorm van een tandje gaat aannemen en dan gaat het langzaam. Hij heeft er al vier, maar geen van allen zijn volledig 'uitgegroeid'.

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier duurt het ook altijd even. Heeft nu 2 tandjes doorgegroeid. En uhm 3 tandjes door en 2 tandjes op het punt van doorkomen. Maar dit is al wel een maand of 2 aan de gang. Hier gaat het langzaam. Gelukkig heeft hij er niet al die tijd last van.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier schoten de tanden razendsnel het tandvlees uit dat het wel net bedrijfsruimtes leken.... Hij is bijna helemaal klaar met zijn gebit.

5. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Mijn dochter kreeg met 3 maanden al dat ik tanden zag ziteen boven. Met 11 maanden kwam de eerste ondertand en met 14 maanden de eerste 4 boven en onder door. Met 18 maanden had ze de helft en nu met 2 jaar alleen nog wat kiezen.

Deel Deze Pagina