Ze hebben deze week een doos van 12*72 stuks babylotion doekjes voor 12 euro. Is dat een leuke aanbieding en gebruik je ook echt zoveel van die doekjes? En 't belangrijkste natuurlijk, zijn die van 't kruidvat een beetje prettig?
ik vind die van zwitsal fijner die zijn niet zo nat als die van de kruidvat! maar het scheel ook in de prijs natuurlijk! ik zeg gewoon doen heb ik ook gedaan
Ahmmm, deze week bij de Etos 12 pakken Etos eigen merk voor 10 en bij de Plus 6 pakken Huggies voor 4,99.
Ik heb bij mijn dochter altijd zwitsal gebruikt en de eerste weken bij mijn zoon ook. Maar door de medicijnen heeft hij nu gerust 10 poepbroeken per dag en werden de zwitsaldoekjes toch wel heel duur. Ik heb nu dus die van kruidvat, echt veel goedkoper en ik vind ze echt prima. Die van Hema en etos vind ik niet fijn
kruitvat zijn fijn maar deze x flink ingeslagen bij de etos 12 pakken voor 10 euro en ze zijn erg fijn
Kruidvat zijn fijne doekjes, maar ze zijn altijd 12 pakken voor 12 euro. Heb nu inderdaad de aanbieding van de Etos, 12 pakken voor 10 euro.
We gebruiken normaal Etos eigen merk, maar die hadden we pas een keer op en de Etos had geen leuke aanbieding. Toen hadden we de Kruidvat doekjes gehaald (ook voor deze prijs) en ze bevallen prima!