Welke radio-cd speler?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door justme1974, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Zo post je niets en zo twee keer achter elkaar ;)

Nog even en dan word onze dochter dus vier. Ze wil heel graag een radio met cd voor op haar kamer en wij vinden het op zich ook een leuk idee. Kan ze lekker muziek luisteren, luister cd's afspelen en weet ik wat meer. Ze is gek op muziek en dansen, dus ja; leuk idee. Natuurlijk moet ie roze zijn en daar houdt het voor mij even op. Oh ja, maximaal zo'n 50 euro hebben we te besteden. Er is van alles te koop, maar is het dan ook goed en makkelijk bedienbaar? Zo'n eh.. "my first sony" model hoeft voor ons niet zeg maar.

Wie oh wie heeft er wat in huis en hoe is het gebruikersgemak en vooral ook natuurlijk de kwaliteit en alles?

Dit lijkt mij bijvoorbeeld wel wat, te koop bij bol.com:
    bol.com | Draagbare Radio/CD speler - roze | Speelgoed

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Wij hebben trouwens boven een iPod shuffle liggen met boxjes die gewoon op de koptelefoonuitgang passen.

Werkt ook heel handig. En voordeel van ene iPod shuffle is dat hij ook nauwelijks stuk gaat.
    (En gaat hij wel stuk.. Dan is het een 2e generatie shuffle... Dus al zo'n 7 jaar oud denk ik?)

Dochterlief is er heel blij mee.
    En vorig jaar voor de vakantie een mini-koptelefoon gekocht.
    Nu kan ze dus in de auto ook luisteren.
    Alleen de cd wisselen is wat lastiger... Eens in de zoveel tijd komt ze vragen om nieuwe muziek en dat regelt papa dan voor haar.

4. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben een simpel dingetje wat lijkt op die roze van jullie maar dan zwart. Mijn zoontje kan hem prima bedienen, is even jonger dan jouw dochter. Hij mag alleen niet zelf de cd's wisselen. Maar ze hebben het snel door hoor. Even kijken op welk knopje je drukt, welk schuifje opzij gaat en hoppa, ze doen het zelf.
    Ook een nummer verder of terug, geen probleem. Dus die jij op het oog hebt, is volgens mij een prima optie.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland

Deel Deze Pagina