speelgoed little people

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door veronique1985, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    hallo allemaal,
    ik vind het speelgoed van little people helemaal geweldig en mijn dochter vast ook als ze een paar maandjes ouder is.
    ik heb voor haar verjaardag alvast het poppenhuis gekocht kon het niet laten.
    maar mijn vraag aan jullie is waar kopen jullie het ben al bij bart smit intertoys dat soort winkels geweest maar daar hebben ze allemaal de zelfde dingen.
    ik was bijv opzoek naar little people ark van noach en op de site van fisher price staan nog meer andere dingen maar die versturen niet naar nederland jammer want het is goedkoper als hier in de winkel.
    dus wie weet een site die nog wat meer keuze heeft??

groetjes veronique

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Leuk spul he, helaas is mijn dochter vooral druk met haar pop en lekker mama helpen.

Maar ik zie regelmatig wat op marktplaats staan en zelf heb ik veel op de rommelmarkt gekocht. Maar goed dan moet je geen probleem met tweedehands hebben

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Vanaf wanneer gaan ze daar echt mee spelen? Kan me zo moeilijk voorstellen dat mijn zoontje over een paar maanden wat anders doet dan alles in zijn mond stoppen en wegsmijten namelijk :D

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    dat ligt denk ik heel erg aan het karakter van je kindje. Mijn dochter is nogal van het wild spelen, veel heen en weer lopen, alles pakken en vervolgens nog iets anders pakken, mama helpen en spelen met de pop. ze kan zichzelf echt heerlijk vermaken maar is gewoon niet zo bezig met het fijne speelgoed. Als ik kijk naar het dochtertje van mijn vriendin, die is bijna 1 jaar jonger en speelt daar heerlijk mee. Veel rustiger meisje en veel meer van het "kleine" speelgoed

5. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Zoey heeft voor haar verjaardag de bus en de boerderij en de kermis gehad (gewoon intertoys) en ze is er uren zoet mee. Maar ik denk dat het heel erg van je kindje afhangt.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma krijgt voor haar eerste verjaardag een setje.
    Ze heeft 2 autootjes (een racewagen en een ijscowagen) daar kan ze al echt wat mee (rijden en de poppetjes erin en eruit doen).
    Bij blokker hadden ze hier net weer andere dingetjes als bij de intertoys.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij kopen dat soort spullen vaak via webshops op internet en dan in de buurt zodat we het op kunnen halen. We hebben veel van webgigant.eu scheelt veel met de winkels, hoewel bijv de makro rond sinterklaas ook wel hele leuke aanbiedingen heeft. Alleen moet je dan goed de prijzen kennen, want sommige aanbiedingen zijn duurder dan in de winkel!

Overigens zou ik niet te veel van 1 soort kopen voor je weet of je kindje het leuk vindt. Wij hebben een hoop little people en dochter speelt er nooit mee. We bewaren het nu voor nummer 2 en anders verkoop ik het weer. Dochter is wel dol op Duplo.

Deel Deze Pagina