Heeft iemand ervaring met een speelgoed mat van foam? Dit zijn losse stukken die je in elkaar kan "klikken" De grond is bij ons erg koud. Is dit een oplossing? Mijn zoontje is erg ondernemend. Ik wil niet dat hij eronder gaat liggen / zitten want dan is het effect van de koude vloer nog aanwezig. Groeten Jane
Bedoel je die vierkantjes die je als puzzelstukken aan elkaar kunt maken? Die hebben wij, 10 vierkanten van 0t/m9. Wij gebruiken het niet als mat of kleed ofzo maar spelen er af en toe mee. We maken een hinkelbaan, bouwen een kubus, of puzzelen/tellen met de cijfers die erin zitten. Ik denk dat, als je een warme ondergrond wilt, beter een mooi kleed kan kopen. Ik vind het niet echt warm aandoen, en ik denk dat die puzzelstukken voor een kindje ook uitnodigen tot uit elkaar halen.
Hier wel gehad en dat ging heel goed. Alleen op een gegeven moment ging ze met de stukjes spelen en puzzelen! Ik zou dan inderdaad eerder voor een speelmat gaan kijken!
Wij hebben ook zo n mat gehad, kleed gleed weg op onze vloer.. Ik vond het ideaal en het was warmer dan op de koude vloer. We hebben een oud huis dus een heel koude vloer..
Wij hebben er ook 2 aan elkaar liggen. In het begin wel handig, maar als ze kunnen tijgeren/kruipen komen ze er ook weer vanaf. Toch ben ik er nog steeds erg blij mee.
ik heb ze ook gehad en vond ze ideaal. hebben ook een koude grond en dit was de oplossing. Hadden ook een kleed liggen, maar die was te klein. zelfs met kruipen en lopen was t ideaal. gleed er niet van af. Nu hij ouder is hebben mijn schoonouders ze in de tuin liggen, ook super!
hier hebben wij een auto kleed met huisjes en een auto weg erop wat je normaal altijd in winkels ziet... me zoon speelt er graag op en wij hebbenook altijd ene koude vloer en deze kleed bied echt uitkomts en ben blij dat ik hem heb gekocht... Oja en als je zo kleed te duur vindt moet je eens bij 2e handse winkeltjes kijken,, De kleed die ik heb gekocht is normaal 25,- en heb hem bij een 2e hand winkel gekocht voor 2,50 thuis goed schoongemaak en hij leek weer als nieuw...
Ik gebruik deze matten in de zomer voor onder het zwembadje (ik heb een balkon en bij opa en oma grindtegels). Je kunt het niet makkelijk stofzuigen (dan gaat de letters of plaatjes, de puzzelstukjes) los. Het is wel makkelijk schoonmaken (in de douche of in bad). Ik zou wel voor een kleed gaan eventueel met antislip matje eronder.
als je geen huisdieren hebt dan zal het wel leuk zijn, maar die dingen zijn super statisch, dus elk haartje plakt eraan. Dus ik vond ze maar lastig want een stofzuiger eroverheen helpt niet echt.
Zijn de matten altijd erg statisch? Of in bepaalde jaargetijden? Ik heb een kat, dus ik denk dat dat ook erg "harig" word. Jane
Ik heb matten gezien die zowel binnen als buiten gebruikt kunnen worden. Slijten ze buiten meer dan binnen? Jane
buiten slijten ze wel iets sneller dan binnen, maar ze laten het 24/7 buiten, regen, storm etc. Als t warm is spoelen ze het iedere dag af met de tuinslang en dan kan er weer op spelen. Nu liggen ze er al iets langer dan een half jaar en ze zien er nog goed uit. Ohja en ik heb ook huisdieren en je kan ze heel makkelijk schoonmaken, ff een doekje erover en t is klaar. beter dan een kleed, vind ik persoonlijk, want die moet je dan in de wasmachine doen. en dat foam is zo schoon te maken. ik gebruikte vaak een dettol doekje of gewoon dettol (aangelengd met water), maar je kan ook gewoon heet water gebruiken. Ik vond ze in elk geval ideaal en ga ze zeker ook bij de volgende weer gebruiken.
Wij hebben zo'n buitentafelkleed bij de Blokker gekocht en er op ligt een groot fleecekleed van de IKEA. Ik gebruik het ook buiten op de tegels...