2de verjaardag jongetje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door baby2011, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Weten jullie leuke dingen.om te vragen? ik weet t echt even niet

2. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Hier hebben we voor zijn 2e verjaardag duplo gevraagd. Van ons heeft hij een driewieler gekregen en Bumba dvd's gekregen.
    Van m'n schoonzus heeft hij een rugtasje gekregen met trommeltje en beker voor als hij straks naar de PSZ gaat. Verder: voorleesboek, puzzel.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn zoontje heeft een Bumba laptopje gehad, Bumba educatieve knuffel, keukentje.

Wat ook leuk is voor vd zomer is een trampoline of loopfietsje

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Mijn dochter heeft een tablet en dat is een groot succes. Daarnaast is lego altijd leuk of de garage van little people. Of de toet toet auto ding.

5. beccie

beccie Niet meer actief

puzzels, duplo, gereedschap.
    dat vond mijn zoontje helemaal geweldig

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier met de 2e verjaardag een stofzuiger en driewieler. Verder een handdoek met zijn naam erop (vond ik zelf super leuk!).
    Leesboekjes van Dikkie Dik, duplo, een leuk bootje van Little People voor in bad. Daar speelt hij nu nog mee.
    DVD van Woezel&Pip, mijn vader had een mooi kapstokje gemaakt van Woezel&Pip. En garage van LP. :) en nog veel meer dat weet ik niet meer hahaha.

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onze zoon heeft een tractor met aanhangwagen van ons gekregen.

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Onze smurf krijgt de toet toet ambulance verder heeft hij al een pucy loopfiets gekregen en krijgt hij geld zodat we in de zomer nog iets leuks kunnen halen

9. Lotuz

Lotuz Lid

28 dec 2010
    64
    0
    0
    Assistent makelaar
    Wageningen
    Onze jongen is net twee geworden en erg verwend. Daarnaast hebben we sinterklaas gevierd dus ik gooi die cadeautjes hier even op een hoop. Van ons heeft hij de duplo trein gehad, van opas en omas een driewieler en een FP racebaanding. Verder meer duplo, bambino loco, puzzel, FP kassa, bob de bouwer autos (favoriet!), zacht kegelspel, plastic dieren, knikkerbaan, trolly, uitbreiding voor de FP boerderij, groot dikkie dik boek, speelkleed met wegen er op. Pfff als ik het zo opnoem, belachelijk veel. Ik vergeet vast nog iets. Misschien heb je er iets aan!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon is dol op zijn lego-duplo treinset. Verder vindt hij z'n loopfiets ook erg leuk. Hij speelt ook veel met zijn keukentje.

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben aan tycho een nieuwe kamer gegeven met een megabumba knuffel erin ;) Van mn schoonouders kreeg hij de kritter tafel met stoeltjes van ikea. Zo heeft hij een eigen plekje waar hij kan spelen/tekenen enz. En hij vindt het geweldig om als we wat gaan drinken op zn eigen stoeltje te zitten :)

Verder had ik gevraagd:
    Puzzels,voorleesboekjes,muziekinstrumentjes,hippie skippie en nog wat meer dingetjes voor buiten. Maar goed hier een zomerkindje dus dat was makkelijk ;)

Deel Deze Pagina