Hai meiden, Omdat ik mijn spulletjes heel graag kwijt wil, neem ik bij pakketverzending de verzendkosten voor mijn rekening. Zie mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Veel liefs Petra
Hai, hai, Mag ik ook alles gewoon in 1 prijs noemen of wil je het echt uitgesplitst per truitje hebben? Veel liefs Petra
Was mij eigenlijk net aan het bedenken dat niet alles op MP staat dus zie ook even mijn andere bericht hier op ZP "speelgoed, meisjeskleding, schoentjes maat 21, huisraad, etc.". Veel liefs Petra
Hoi, Hoeveel zou je hiervoor willen hebben? V-Tech beertje Fisher Price Laugh en Learn Teddybeer stuur van voor autostoeltje Gr stef
Let op, de gratis verzending gaat dus op voor al mijn advertenties bij grote bestellingen!!! Zie voor al mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl.
Zo overal de maten bijgezet op MP!!! Gratis verzending hé meiden, bij pakketverzending. Gaat ook op voor de dameskleding!!! Veel liefs Petra
Zo weer het 1 en ander op MP gezet. Er zit nog een hoop leuks bij hoor meiden en let op bij grote bestellingen GRATIS verzending!! Veel liefs Petra
Heb weer een aantal dingetje geplaatst en ook weer aantal stuks verkocht. Er is nog meer!!! Zie mijn link op MP
Al weer het 1 en ander verkocht, maar er is nog een heleboel hoor dames. Hierbij nog even de link naar MP Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. En bij pakketverzending, neem ik de kosten voor mijn rekening. Veel liefs Petra